SKÄRPNING!

Fy FAN va lat ja e! Spy på mig asså! Har suttit i soffan sen imorse o bara glidit. Ok inte bara. Ja har lekt lite me bebis o så har ja plockat undan lite skit innan Malin ska komma, me nu efter att ja la Alvin vid 12 så har ja suttit i soffan o käkat massa godis o bara klappat mig på magen typ. SKÄRPNING!! Ja kommer bli FET ju för fan! Så jävla sjukt lat e ja.. BLÄ på mig!! När Alvin vaknar sen så ska vi käka fiskpinnar o potatismos me grönsaker till. (Som sagt. Skärpning på matvanerna oxå nu) o efter vi har käkat så ska vi ta på oss dom nya regnkläderna o stövlarna o gå ut o leka. Tror nog att Alvin oxå får damp på o va inne.. Malin kommer la om 40 min typ. Skulle vart me Vicky o Maria ikväll me ja banga för ja vet inte när Malin åker så vet ja inte om ja pallar. Måste ju helst packa lite, me så SJUKT jävla lat som ja e så gör ja la inte d.. Nee..

BLÄ PÅ MIG!!!

Kommentarer

Skriv något sött:

Du heter ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0