Trött o ont i kroppen..

Jaa.. Ja börjar nog fan bli gammal.. Herregud på mig!

Idag har vart en jobbig dag. Bra me jobbig.. ullis sista dag. Vi hade kul o så me som sagt.. Sista dagen:( Nee.. Ja har nog inte riktigt fattat än asså.. Fatta den dagen d kommer komma som en smäll i ansiktet att hon verkligen ALDRIG mer kommer komma o jobba me mig.. Nee.. Ja pallar inte tänka på d faktiskt.. Tyck att ja e töntig me hon va verkjligen min bästa på jobbet, så d kommer liksom fattas en bit för mig där nu.. Me vi kommer träffas o höras massa ändå asså.. Tror ännu mer nu när d inte e så självklart att vi tröffas liksom:) Love U, girl! <3

Ellan o Jonna har skaffat en varsin blogg nu igen oxå.. D tycker vi om;) Älskar att Jonna e lika stor youtube torsk som ja e:D hahaah! Me nu ska ja se efter om nån mer har uppdaterat bloggen sen ska ja fan gå o sova.. Puss på er!!


Kommentarer
Postat av: Malin

haha, det var jag! Vinka ju t.o.m. men Uppnosig som hon är hälsar hon inte tillbaka! Haha :D

2008-09-18 @ 14:20:55
URL: http://mallutt.blogg.se/

Skriv något sött:

Du heter ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0