Ångest:S

Jo ja har fan lite ångest:( Har ju haft en riktig slappardag idag. Alvin e ju fortfarande sjuk o ja kände för en riktigt slappdag idag. Me nu när kvällen smyger sig på så mår man fan dåligt över inte ha gjort nånting alls idag. Inte ens lagat mat för idag blev d pizza. Nee usch på mig!

Tog tempen på Alvin förut o han har 40,4 (!!!) Asså shit vet ni.. Nu ligger han i sin säng me e han lika varm han vart dom andra nätterna så lyfter ja in han te oss. E alldeles för hönsig för o ha han i sin säng efter allt som han gått igenom me andnöden o så.

(Förlåt att ja inte svara förut Frida me ja sov;D)

Nu kom min skit upp o såg helt upprörd ut. Fråga va han ville o då då sa han: "-Mamma hjälp mig" Jahaa me vad tänkte ja o fråga. Nee me då kunde han inte få ordning på lakanet han har som täcke så ja skulle fixa d;) Mitt älskade lilla hjärta! Älskar dig så d gör ont i hela kroppen!!

MÅSTE te apoteket o köpa gipsbindor me. Får fan inte glömma d för om 2 veckor ska ju bebis va ute. SHIT va fort d går!!

Me nu ska ja läsa lite bloggar tänkte ja.. Om nån uppdaterat;) PUSS!

Kommentarer
Postat av: Jonna

Mmmm ta o fixa de nu...du kommer ångra dej annars!

2009-04-06 @ 08:09:43
Postat av: Carro

Såg att du hade svarat till mig..

Kan tänka mig att det är fullt upp nu. ;) Massa spring på alvin..Hoppas han blir frisk snart.

Min son(Leo)är 1år (blir 13mån nu den 8:e april).

Hade bra.

2009-04-06 @ 11:01:49
URL: http://carolinehagman.blogg.se/
Postat av: Frida

Det e aslugnt gumms, visste inte att prinsen va sjuk, va i sörping en sväng jag o Alex så jag tänkte vi skulle kommit upp en stund, får ta det en annan dag.. Pöss pöss o hoppas prinsen kryar på sej :)

2009-04-06 @ 20:09:36
URL: http://weinerhallarna.bloggagratis.se

Skriv något sött:

Du heter ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0