Ny dag!

Ingen bebis igår. O så som ja kämpa igår så kommer inte den här ungen komma ut förens efter den 18:e.. *Suck* Fast d blev jävla fint här hemma asså:D Spjälsängen o alla barnkläder e fixade. Måste tyvärr tvätta om alla kläder me nu e d bara 2 maskiner kvar, så d e rätt lugnt.

Tack för alla mysiga kommentarer igår oxå. Håller me Frida oxå. Jävla skit hocky så Dwh inte va. Me ja höll på o fixa o trixa i hemmet så d va lugnt. Höll på sen Bettan hämta Alvin igår fram te halv elva på kvällen, så då fattar ni kanske att ungen aldrig komma ut så som ja kämpa igår:D Me ja hade nog förvärkar igår kväll. Äckel ont gjorde d o d kändes som värkar, me sen kunde ja ju somna, så d va la inget.

Gipsmagen e oxå gjord! Bilder kommer! D gick bra gjorde d, me fy FAN va ont d gjorde o ta bort den. Hade ju plastfolie under gipsmagen när ja gjorde Alvins, me sen när Linda gjorde sin så kom ja ihåg att hon hade inte d o formen blev ju bättre då, så ingen plastfolie igår. O d fick ja bittert ångra:/ Ja e ju för fan hårigare än snömannen så alla mina JÄVLA små hårstrån fastna ju i gipset. Ja va nära på o DÖ!!! Fast ja skratta mest åt hur ful ja måste sett ut:D Haha!

Nu ska ja gå in o kolla Eminems nya video som min bästa bästis hitta åt mig;)

Hörs under dagen då d även kommer komma in lite bilder hoppas ja. PUSS!


Kommentarer
Postat av: Linda

hahaha jag känne rigen det där, det gör så jävla ont att ta bort den så jag övervägde faktiskt att låta den sitta kvar när jag dragit och slitit i den haha. Lägg upp lite bilder på den :)

2009-04-08 @ 21:16:57

Skriv något sött:

Du heter ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0