Gråten i halsen!

Jag HATAR(!!!!!!) den här lägenheten:'( Hade ja fortfarande fått ha mina barn på d bästa dagiset som vi har nu o ett körkort såklart, så skulle ja fan gå me på o flytta te Gusum eller Viken. Ett alldeles eget hus! Stort o till o me billigare än vi bor nu. Me ja kan säga att d handlar mest om dagiset. Ja älskar vårat dagis o ja vill inte att Alvin o Dennis ska gå nånannanstans:( O hus i Sörping e ju bara o drömma o glömma tyvärr. Kan ju ställa oss på kö för en annan 3:a bara i husby backe me d kommer vi ju aldrig få eftersom vi redan har en. Ja HATAR den här lägenheten asså. Händer så jävla mycke skit i den o allt e d fel på o d bara skiter sig. Ja saknar våran 2:a:'( Den planlösningen va BÄST. O Lise o dom har en sån planlösning fast en 3:a så bara ett extra rum till typ. I love it! Så Lise när ni ska flytta så SLÄNG dig på telefonen te mig;)

Me nu ska ja gå o ta en cigg o gråta lite.. O en sak te..

FLYTTA FRÅN HUSBY BACKE ALLA ERA IDIOTER SÅ VI KAN SLIPPA BO HÄR I DENNA SKIT 3:AN!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Jonna

ps:Gusums dagis e oxå bra!!!!

O körkort...kolla på mig!!! Snart har jag mitt :p....Så du kan ju oxå ha ditt snart! :D

2009-08-18 @ 08:43:23
Postat av: carin

men lilla hjärtat då. inget roligt o höra. gör som jag.. flytta. det löser sig alltid!

2009-08-18 @ 10:31:13
Postat av: Tanten

Du jag vill flytta från backen så fort vi får möjlighet. Gillar inte alls området.

2009-08-18 @ 13:03:40
URL: http://itsmychaos.blogspot.com
Postat av: emma

Ne...Inte Gusum...;)

2009-08-18 @ 13:11:42
URL: http://emmaemmi.blogg.se/
Postat av: Anonym

Håller med Jonna!!! Dagis är bra här med!!! Köp er ett hus vet jag!!

2009-08-18 @ 17:25:30

Skriv något sött:

Du heter ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0