Givande dag!

Inte! Har inte gjort ett skit idag.. Alvins andra feber fria dag me han mår ju fortfarande inte helt 100 asså:/  Äter dåligt o sover sjuuukt långa middagar. Idag sov han från 12-16. What the fuck?? O då ska d tilläggas att ja fick lägga han igen vid 20 i åtta för han va så hila trött. Mammas hjärte gull. O maten ska vi inte snacka om. Han äter suuuuper bra annars, o idag lyxa vi te d o köpte pizza. En slice åt han. EN!! What the fuck igen?? :S Me han käka ett äpple o lite filmjöl sen o så fick han en välling te kvällen. E så glad att han fortfarande äter sin välling för då får han ändå i sig lite näring.

Ska snart sova tänkte ja. Ska te mvc imon vid 10. Mattias hämtar upp oss efter jobbet så åker vi dit en sväng. Snacka me Vg förut oxå o vi bestämde att vi skulle dra ut me pojkarna i snön imon. Läge nu när d snöar så mycke:)

Hade tw party här igår. Va kul. Köpte en spritspåse o lite andra handla oxå. Får den innan Alvin fyller år o d e bra skit eftersom ja ska snitsa te en tårta åt han. Måste prova o göra den nån dag innan bara så d inte blir kaos av allt på självaste födelsedagen;) Ska göra samma sak som vi gjorde förra året att vi bjuder alla som vill komma o så får dom komma när dom vill under dagen. Enklast eftersom vi inte kommer få  plats annars:) Förra året va d inte en lugnt stund på hela dagen;)

Va melodifestivalen igår me. Maria o Vg va här o titta me mig. Blev helt kär i emd´s låt. SJUKT bra!!! Härligt att dom e i final:)

Snacka me min bästa Ullis förut oxå. Hon e fan min bästa bästa! Saknar dig som fan, gumman! Me snart "går ja hem" o då har ja massa tid över te dig;) Hon tipsa mig oxå om en SJUK blogg:D Haha! Helt vrickad tjej asså. Tänker inte ens länka te den för han va bara störd:D Hon skvallra även lite om "vissa" på willys. Blev lite chockad när ja hörde d. Hoppas d kommer fram te chefen på nått sätt;p Haha!

Me nu ska ja fan dra mig. Sov gott nu alla. Pussisar te er!!

Kommentarer
Postat av: rebecca

OH! du MÅSTE berätta!? :O

2009-02-23 @ 09:28:20
URL: http://rebeccaevaring.blogg.se/
Postat av: Johanna

Men duuu..

Så där kan du ju inte skriva...

Nu får du berätta för mig..

Kom igen:)

Vilka på Willys??

Berätta??

Nyfiken som sjutton..

SNÄÄÄÄÄÄÄÄLLLA...

Du kan dra i väg ett mail:P::D

PÖSS

2009-02-23 @ 10:22:36
URL: http://johannakarlssons.blogg.se/
Postat av: Johanna

Hallåå Carro nu vill ju jag med veta juh..

Snälla:D



2009-03-02 @ 17:22:53
URL: http://johannakarlssons.blogg.se/

Skriv något sött:

Du heter ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0