Maginfluensa!

Yes and I love it!! NOT!! *Borat;)* Fy fan va pissigt asså. Me d va la inte mer än väntat eftersom både Mattias o Alvin redan haft d. O så Vg då o vi har ju umgåtts massa som vi alltid gör så d kommer la nån liten bacill därifrån oxå;)

Skulle ju jobbat idag me d va ju bara o glöma. FAN asså!!! Ja har missat SJUKT många söndagar nu pga sjukdom o d e jävligt irriterande. Fan ända dagen d e dubbelt betalt o allt ju:( Fan säger ja bara.. Sen blir d la halshuggning av mig om ja går dit iaf trots magsjuka o smittar alla:) Mimmi skulle döda mig:) Me ja har mått bättre idag under dagen/kvällen så d e skönt. Fått i mig lite mat o så me.

Me ja ska la gå o umgås me min familj den sista halvtimmen/timmen Alvin e vaken. Kanske ta oss en godisbit o bara mysa i soffan;) Me ja gick la nu då.. Puss puss o massa krya på te mig!!!

Kommentarer

Skriv något sött:

Du heter ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0