Oj, oj, oj..

D e så mycke som händer runt omkring så ja hinner helt enkelt inte blogga:) Mycke me papper o pengar o sånt skit innan bebis kommer. Satte mig o betala räkningarna nyss oxå. Känns skönt för denna månaden e vi på G igen o då har ja betalat in väldigt mycke extra på vissa grejer för o bli av me d. Jävla avbetlaningar vet ni:/ Störd e man som tar dom!! Me me.. Nu e dom på G bort iaf;)

E även mycke me kompisar runt omkring som man vill hinna me o bry sig om o stötta. Finns inte så mycke ja kan säga, me ja tänker en massa på er o finns AALTID där om ni vill prata eller bara gråta en skvätt. Älskar er!! <3

O Mattias har tydligen bestämt att vi ska te Gbg nästa helg:S Jahaa.. O när skulle ja få veta d?? :D haha! Tydligen har han sagt d te mig me d har ja NADA minne av:D Får se hur allt löser sig me pengar o så först. Kostar ju ändå en del o ta bilen te Gbg + att man ska äta o kanske göra nått kul när man e där:/ Ska på möte på fredag me OM ja får ledigt.. Måste egetligen fråga om d idag, me en tjej på jobbet förvarna mig aom att ja kommer på lite skäll idag, så då vill ja ju inte fråga:/ Tydligen va d inte så farligt, me ja vet att vi gjorde fel så ja e inte den utan kan be om ursäkt för va ja gjort. O skäll o skäll.. Tillrättavisning heter d kanske;) Me som sagt ja kan be om ursäkt när ja vet att ja gjort fel o d har ja..

Väntar på att Frank ska komma hem nu så ja kan visa att ja betalat räkningarna o hur mycke pengar vi har kvar så vi sen kan sätta oss o räkna om d blir Gbg eller inte. Ja tror på ett kanske o Mattias säger att vi SKA åka för att vi har lovat. Ja me har man inga pengar så kommer vi ingenstans:S Fan e mycke me allt nu. Både Oliver o Enzo (syrrans) fyller denna månad. O Hugo + att min lilla prins blir hela 2 år så vi måste ju köpa massa presenter o så måste ja köpa massa grejer te tårtor. Åhh va jobbigt.. Undrar va vi ska köpa te Alvin då. Har ja en grej som ja vet iaf. Den kostar runt 5ookr så d blir la nån liten grej te. Bara han får nått;)

Julia på dagis va så söt idag när ja lämna Alvin. Alvin sket ju i mig o bara sprang iväg. Gick ifatt han o tog min puss o kram o sen gick ja mot dörren efter ha sat hej då. Ställer mig o pratar lite me Karin R o hon frågar hur ja mår m.m O då kommer sötaste Julia o tittar på mig o säger: - "Har du fortfarande en bebis i magen?" Haha! -" Ja den kommer ut i april månad så snart kommer den" -"Jahaa.." O sen va hon nöjd me d svaret liksom:D Haha! As söt!

Me fixa sig lite inför jobbet då. Pussisar te er!!


Kommentarer
Postat av: rebecca

MEN. jag blir ju nyfiken så jag döE! vad är det som händer? vem har du "skällt" på? jag är ÖVERTYGAD om att den förtjänade det ;) du jobbar inte lördag va?

2009-02-26 @ 14:51:18
Postat av: Vg

Hon är ju bara SÅ söt lilla Julia!!!=) Alltid lika mysig!!

Liam va ledsen idag igen när jag satte ner honom, men då ropade jag på Alvin o då slutade han faktiskt gråta en stund o snacka med din plutt...fast sen upptäckte han ju att jag skulle gå så då var det kört ...men ändå, Alvin känner han ju verkligen liksom o det märktes så väl!!!=)

Men vi hörs lite senare, så jag får lite update om din "tillrättavisning" ;)

2009-02-26 @ 20:53:29
URL: http://wirrevg.blogg.se/

Skriv något sött:

Du heter ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0