Så sitter man här igen;)

Ja kunde ju inte hålla mig borta idag heller;) Tänkte läsa lite bloggar så då får ja ju faktiskt ta o skriva en egen först;)

Idag har vart en rätt lugn dag. Gjorde inte så mycke på morgonen la Alvin för o sova middag o sen när han vakna runt 14 så gick han, ja o Mattias ut´o körde lite metanolbil o gunga o sånt. Sen va d in o ställa sig o skala potatis o sätta på den. O vid halv 5 5 va maten klar (fiskpinnar o potatismos) så då kom Svesse, Vg o Liam o käka me oss så fick barnen leka tills d va sovdax för dom. Kul, kul! Bäst va när Alvin kom inspringandes i vardagsrummet me 300kr i handen o ropa: - Vg, Vg, Vg!! Här!! :D Haha! Då hade Alvin plockat ur dom pengarna ur Mattias plånbok så tyckte la han att Vg skulle ha dom:D haha! Sötast:)

La la Alvin vid halv 8 typ varav ja fick mördarblicken av han när han låg i sängen för där ville han minsann INTE ligga.  Han rynka ögonbryna o vägra säga godnatt o sovgott:) Busunge asså! Me han somna ju tätt efter d så trött va han ju liksom;)

Sen har ja kollat lite på tv o pratat i telefon o nu hamna ja här:) Ska la sova vartefter oxå. Måste ju prata me Vg en gång te sen för hennes Maria hade en mus i huset så ja vill ju veta om dom fick tag i den:)

Me nu blir d bloggläsande;) PUSS!

Kommentarer
Postat av: Vg

Näe alltså, man kan ju inte vara världens bästa mamma jämt o ha koll hela tiden liksom =) men jag känner nog inte att jag skäms om jag ska vara ärlig, det händer så lätt. Men som TUR var så var det ju inte det värsta han kunde fått i sig puhhh

ringer nog dig nu =)

2009-02-02 @ 22:44:53
URL: http://wirrevg.blogg.se/
Postat av: Vg

Du är INTE kass på att laga mat, det var jättegott o jag tex kan inte ens göra eget potatismos!! =)

2009-02-02 @ 22:45:45
URL: http://wirrevg.blogg.se/

Skriv något sött:

Du heter ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0