Sjuk igen!

Ja ska iofs inte klaga för nu har han vart frisk ett bra tag, me d e så tråkigt för alla när han väl e sjuk. Tycker super synd om min plutt, o samtif´digt så skiter d sig för både mig o Mattias me jobben:S Me plutt e viktigast så vi löser d! Håller på o löser morgondagen för tillfället. Får se när dom ringer upp eller om dom tar d när ja kommer vid 15 sen. Feber har han iaf. HÖG feber. O jätte snorig. Dreglar som en tok, o hostar så han spyr. O man verkligen såg hur hungrig han va förut när vi skulle käka lasagne, me han hann ta en tugga så fick han en host attack o hosta tills den tuggan då hade kommit upp igen:( Så han fick sitta i mitt knä lite varav han säger att han vill sova, så i me ventolin o molipect + en supp o in te sängen för o sova. Nu sover han som en liten ängel me ja tycker så himla synd om han:( Älskade barn då!

Har pratat me min mamma o pappa så dom kommer iaf hit på lördag morgon o käkar frulle, o sen på kvällen kommer iaf mamma tbx på tw partyt. Ska bli så kul! Kl 5 e d för er som ska komma:) Måste se hur mycke frallor ja ska köpa oxå för nu vet ja knappt vilka som kommer längre:/ Har ju inte fått några raka svar liksom. Jaja.. D löser sig!

Nu ska ja la chilla lite framför tv:n tills ja ska gå. Ska gå lite tidigare hemifrån idag för ja ska möta Thomas (högsta chefen) o sätta mig ner me han o Mimmi (tror ja iaf) o skriva en överklagan te försäkringskassan om havandeskapspenningen. Känns bra att ja har bra chefer som verkligen bryr sig! Försäkringskassan ringde förövrigt mig igår när ja jobba, så ringde ja upp idag o då va d ju kaos me mina mamma dagar på Alvin. Har ju tagit ut massa såna alla dagar ja har ledigt från jobbet, me tydligen stämmer inte internet sidan så ja har inga dagar kvar o ta ut utan alla står på Mattias. *SUCK* Så nu blir d ännu mer krångel för dom ska skicka hem pappar så Mattias får överlåta massa dagar te mig. Blir så SJUKT trött på dom asså!! Undrar hur FAN d kommer gå sen när bebis 2 kommer:S Tänk om d tar 3 månader innan ja börjar få några pengar? Du e vi såååå körda vill ja lova!! Hur  ska vi ha råd me alla räkningar?? Nee.. Ja pallar inte tänka på d mer faktiskt.. Blir bara arg/ledsen/besviken redan innan d hänt nått.. Jaja.. Måste ringa upp min syster nu. Ha d!

Ps. Löste sig imon så ja ska va hemma me Alvin. Skönt!

Förlåt Becca att ja sviker:( Me Alvin e viktigast, you know! Me vi syns en liiiiiten sväng idag iaf:) PUSS TE DIG!!!

Me nu gick ja. PUSS!

Kommentarer
Postat av: Zandra

du verkar ändå va ute i "god" tid med allt runt fp så jag tror nog att det går bra :-) Tråkigt att han är sjuk, joppe va oxå sjuk i feber... jävla skit som går, blir tokig!

Men nu får jag tid för o packa iaf ;-D Hahaha lite tidigt kanske :-D



puss!

2009-02-19 @ 14:28:44
URL: http://daisywest.blogg.se/
Postat av: rebecca

jag får helt enkelt finna mig i att du har en man (och snart en liten skruttfia) som alltid kommer gå före mig! hade jag en alvin skulle jag nog också prioritera så ;) mår han bättre? jobba igår var tråkigt as hell, BARA för att jag visste att du SKULLE ha varit där! jobbar du nästa helg?

2009-02-21 @ 09:10:25
URL: http://rebeccaevaring.blogg.se/

Skriv något sött:

Du heter ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0