Underbar kväll!

Ja fy fan asså! Igår då då.. Firade ju 4 år tillsammans me min Baby. Varav ja hade fixat så Carina kom in hit o va barnvakt så vi kunde åka in te stan o käka gott o umgås bara vi. O Mattias visste ju då ingenting så han blev helt chockad när hans mamma klev in genom dörren kl 18 o undra varför hon va här:) Älskar att han inte ana nånting överhuvudtaget:) Så vi åkte in te stan o på vägen dit snacka vi om vart vi ville käka. Slutade me att vi satt på Texas longhorn o fy FUCKFACE så jävla god mat asså!! Så jävla lyckat! Så satt vi o prata bara allmänt o bara mådde bra. Underbart! Va la hemma igen vid halv 9 o då satt Carina i soffan o Alvin sov. Skulle egentligen gått på bio oxå me Mattias går ju upp 5 om mornarna så vi hoppade bion o mös lite när vi kom hem istället;)

Nee me helt underbart som sagt! Såna kvällar får d bli fler av:)

Me ja pallar fan inte sitta här egentligen. Ville bara berätta snabbt om min kväll så nu drar ja mig nog igen! Puss på er!!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Myysigt du..:)

Är det de som ligger på kungsgatan??

I så fall har jag varit där de är dyng gott..

men jag vet att de finns nåt mer så de kanske var där ni var?:S



2009-02-12 @ 15:42:47
URL: http://johannakarlssons.blogg.se/
Postat av: Frida

Myysigt det låter :) Vad hände med uppdateringen om Alvins andnöd då? Biter fortfarande på naglarna här hemma :(

2009-02-13 @ 10:16:16
URL: http://weinerhallarna.bloggagratis.se

Skriv något sött:

Du heter ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0