Utmaning!

Jag har blivit utmanad av: Vicky o Diana

1. Gå in i mappen Mina Bilder
2. Gå till den sjätte mappen och välj därefter den sjätte bilden i den mappen
3. Visa bilden på bloggen och skriv något om den
4. Invitera sex stycken nya till att vara med på utmaningen
5. Länka till dem och låt dem veta att de är utmanade.





Haha! Gammal goding bild:) Johannas 20 års fest i gårdeby. Ja o Mattias har vart tillsammans i typ 4 månader:) Fin bild förutom att Mattias läpp ser cp ut:) Lite kul att både mina andra 2 ragg står brevid han oxå;p Massa love te alla grabbarna!


Jag utmanar: Vg, Jonna, Becca, Zandra, Johanna o Lise

Kommentarer
Postat av: Zandra

jag har bytt helg, så jag jobbar varannan nu istället för två på raken o ledig två på raken. Öhh...vi har ju slutat röka vettu ;-D Hihihi troligtvis kommer suget bli för stort när vi flyttat men jaa...vi får hålla ut så länge som möjligt :-D Hihi jaa vi får se va karlsloken gör på lördag dag, är han hemma kan jag ju titta ner innan :-D Puss!

2009-02-10 @ 12:48:43
URL: http://daisywest.blogg.se/
Postat av: Vg

Nu har jag gjort min utmaning =)

2009-02-10 @ 13:09:21
URL: http://wirrevg.blogg.se/

Skriv något sött:

Du heter ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0