Zandra o Tobbe + barn va här i helgen!

haha! Förlåååååt Zandra:) D va inte meni9ngen o glömma bort er;) Fick reda på en väääldigt rolig grej om dom oxå. Yeeey yeeey yeey:D

Ska bara säga att den 21 februari nu så e d tupperware (stavning?) party hos mig. Vg som ska hålla i d. Vill ni komma o ja inte sagt te er så hör av er bara så ja vet:) kl 5 tror ja vi bestämde. O om ja inte hinner gå in o skriva te dig Jonna så e d sviiin lugnt att din mamma följer me;) O Zandra du e me bjuden så kolla om du kan då o messa mig:)

Nu ska ja la hänga upp min tvätt för d e ju lite läge asså. Vg har vart här en sväng på morgonen oxå så vi har bara suttit o snacka massa skit. Me nu ska hon plugga o ja ska snart jobba så nu gick ja:)

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Zandra

aha jobbar du fortfarande? när går du på havandeskapspenning då? Den 21 jobbar jag kan jag redan nu säga :-/ Ledig i helgen men sen jobbar jag nästa helg, börjar 18 iofs men jag hinner ju knappt glo på nått innan jag ska åka ju :-/

Nu väntar vi på måndagen så vi kan få ett definitivt JA, sen på torsdagen då vi båda kan åka o skriva papper ;-) Puss!

2009-02-10 @ 12:22:39
URL: http://daisywest.blogg.se/
Postat av: Vg

du har blivit utmanad i min blogg ;)

2009-02-10 @ 12:25:12
URL: http://wirrevg.blogg.se/

Skriv något sött:

Du heter ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0