Hahaha!

Asså shit! Vilken skillnad d e på folk o folk då:) Helt sjukt skruvat.. Me lite kul iaf asså:D

Idag har ja jobbat en sväng. Stängde me Pernilla. Skapligt mycke folk. Vissa dumhuvuden o andra underbaringar;) Liline fick se Alvin för första gången för Mattias o han va inne o handla. O nördigt stolt mamma som ja e så har ja berättat att Alvin e sjukt söt o något utöver d vanliga. Asså sötheten:D haha! Liline har bara gravat åt mig me d roliga e att idag när hon såg han så sa hon senare på kvällen att nu förstod hon precis va ja mena efter att hon sett honom. Stoltaste morsan ever då:D haha! Min lilla skit! Guuud va ja älskar dig!!

Snacka även lite me Pernilla om fredag. Ska ju ha inflyttningsfest/födelsedagsfest här hemma. mattias fyller ju på måndagen som kommer o då så kan vi ju lika gärna köra inflyttningsfesten nu me. Mattias o ja räkna ut att vi har bjudit typ 16 pers igår o som d ser ut nu kommer alla:D Fan så mycke folk d kommer va:D Ska inhandla lite chips o godis o sånt så vi har nått o bjuda på. Enklast me sån skit då. Synd att inte Zandra kan komma måste ja säga. Va som sagt fööör länge sen vi såga nu:) Me vi får fixa ihop nått vartefter;)

Igår d.. haha! Asså heeelt sjukt. Ja satt vid datan en sista sväng innan ja skulle gå in o lägga mig hos Mattias som redan låg o halv sov varav ja då hör min son skrika rätt ut! Asså inte ett rädd(?) skrik utan bara-för-att-d-e-kul-skrik. Går in te han o samtidigt som ja får upp hans dörr så har Mattias bokstavligt talat hoppat upp ur sängen o springer in te Alvin. O där ligger min plutt o drömmer som bara den o skriker:D haha! D såg lite roligt ut alltså:D Mattias va helt förstörd o trodde han va ledsen eller hade ont nånstans så han ville lyfta in han te oss, me ja stoppa bara in nappen efter mina misslyckade försök me o ropa hans namn o se om han reagera o då blev han tyst o la sig på sidan o somna om. Unda va fan han drömmde asså? :D

På tal om en helt annan grej så HATAR ja vårat tangent bord!! Mellanslagsknappen har segat ihop totalt o funkar typ bara om man slår påå den! I HATE IT!! Me nu vet ja iaf varför den "helt plötsligt" har blivit så. Mattias har slagit på den ett par gånger när han blir arg när han spelar. haha! Psyk:D

Prata en sväng me Vg förut oxå. Som vanligt. Hon e min nya rök kompis för Maria gillar inte att ja röker så då pratar ja me Vg istället:D haha! Tänker bara på dig, Mia;)<3 O asså SHIT va vi kan prata. Hon snackar ju lika jävla mycke som mig o även om vi hörts tidigare under dagen så har vi alltid massa, massa o prata om.. Sjukt asså.. sSjukt kul e d:D Ska ringa henne sen igen o ta en natt cigg. Ja vet! man ska inte röka nu gör ja d om ja vill d. Ja håller mig ju borta från allt annat iaf;)

Bebisen sparkar för fullt i magen o ja hoppas den e lika ivrig som vi på o komma ut sen när d väl närmar sig;) Längtar som tusan te i sommar o sitta me en bebis i famnen o titta på Alvin när han leker i sandlådan (På Svesses o Vg´s tomt;p) Haha! Nee me vilken sandlåda som helt funkar faktiskt;) Går ju faktiskt snart hem oxå. 16 mars knallar ja hem för o göra ingenting. Alvin får fortfarande gå på dagis så många timmar som han gör nu me ja funderar på o han han där 9-15.15 3 dagar i veckan. Kan man ju få lite ordning på allt skit som e kvar innan bebisen kommer ut. Gick ju över 16 dagar me Alvin så ja kommer la få damp sista tiden där:) Hoppas den vill komma te bf iaf. 18 april. Pappa fyller ju 50 den 19:e april så han ville ha en tjej utpluppad då sa han:D haha! Får se va ja kan fixa pappsen;)

En annan grej som ja tycker e lite gullig då. Vg´s kompis Karin va inne o handla me sin lilla familj idag. O hon e ju bara för söt för hon sa att ja svek idag för hon skulle ha tw party o ja jobba ju. Me sen prata hon även om ett ljusparty hon ska ha o ett annat party me barnkläder o d va typ självskrivet att ja skulle komma. Haha! Asså hon prata på d sättet iaf, o ja blev bara så glad för d va ju så gulligt;)

Me nu e d fan läge o ringa Vg igen för sen MÅSTE ja sova. Ska lämna plutt på dagis vid halv 8 imon o då måste vi la gå upp vid halv 7. BLÄ va hemskt!! Me me.. Sen e d jobb te 15 för mig o så ska Emma me hem hit o klippa sig. Extra cash;) Me like! Me nu drog ja mig! PUSS!!!

Kommentarer
Postat av: karin

Klart att jag vill att du ska komma ju =)

2009-01-21 @ 22:31:56
URL: http://www.nogg.se/Albindenlilla
Postat av: Susanne Jakobsson i GUSUM

För det första : Bara för att tala om för dig var det en kärring som körde in i mig så min vagn for in i stället.

För det andra: Såg jag att du jobba redan när jag gick in och hade jag velat undvika dig hade jag gått igen..

För det tredje: Skönt att du har någon att spy galla över. Jag bjuder dig på det..

2009-01-25 @ 20:06:27
URL: http://www.metrobloggen.se/sellami

Skriv något sött:

Du heter ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0