Lång dag!

D har ja haft idag på jobbat. 10-18.30 jobba ja idag. Va liiite trött imorse ska ja la erkänna. Va inne hos Vicky igår ja o Maria o kolla på Let´s dance o spela Bonk. Kom la hem halv 2 inatt tror ja:D Me ja får ju skylla mig själv;p Kul som fan hade vi som vanligt. Alla va cp sega i huvudet bara så vi tappa ju bort oss hela tiden när vi spela Bonk:D Haha! Alla gjorde fel hela tiden typ:D Let´s dance e ju inte riktigt min grej, me vi titta o den vi hata åkte ut o bäst va ju Laila asså. Hasse Aro va ju cool me:D Haha!

Ska nog gå o sova nu snart tror ja. Lägga mig i sängen o läsa en sväng iaf. Alvin sover o Mattias o Fille sitter o spelar data så istället för o somna farmför tv:n kan ja ju läsa i sängen o somna där:)

Alvin e för övrigt världens charmknutte. Älskar han så sjuuuukt mycke asså. Har busat o skojat lite här hemma innan han gick o la sig vid 21 idag. Gulligast e när vi håller på o busa så stannar han upp o tittar på mig. Tar tag i mitt huvud o ger mig en fet puss o så säger han: Mamma pussa, o så världens leende:) Sen säger han: Mamma busa! Så då va vi igång me busandet igen:) Älskar dig min plutt!!

Me nu ska ja se om nån rolig människa skrivit blogg, sen bliur d o lägga sig i sängen. Så massa pussar te alla er där hemma! PUSS!

Kommentarer

Skriv något sött:

Du heter ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0