Ont i hjärtat:(

Lätt o säga nu!! För sent o allt.. Ja har nämligen ätit blodig (mer åt d rosa hållet me ändå blodig) oxfilé.. Fick dåligt samvete efteråt o sökte på nätet va som händer me barnet.. Vissa skrev att d e sviiin lugnt så länge man inte käkar d varje dag. Typ som mögelost asså. O så va d en tjej som skrev att d visst va farligt o så va d en parasit som kunde finnas i köttet. O d kunde göra så man fick missfall, barnet fick hjärnskador eller synskador varav synskadorna kunde komma efter flera år efter förlossningen:( Asså shit.. Va har ja gjort?? Tänk om liksom.. Nee GUD vilken dålig människa ja e:( Måste ringa nån sen o gråta lite tror ja.. Blir så ARG på mig själv att ja inte kan hålla mig i skinnet.. Me d e ju så JÄVLA gott!!!!

Annars så kändes d skönt o höra från både Jonna o anonym att min unge inte e den ända trotsiga i världen för just den stunden han e d känns d så o ja känner mig super ensam. Skönt me lite tips oxå;) Tack! Just nu ligger han i sin säng o ska minsann inte sova, me tyst e han ju så d e ju bra. Inte som vid middagssovningen idag asså;) Så länge han inte hyperventilerar eller skriker som en tok så låter ja han va..

Blev förövrigt inget Vicky idag. Blev så stressigt för alla så vi ska ses på fredag istället. Ska bli kul för då kan vi se Let´s dance oxå;) Haha! Ja tycker ju inte d e sådär jätte bra, me d va kul o kolla me Vicky o Maria sist för dom va VÄRSTA nördarna o kunde minsann allt.. Iaf Maria;p Haha!

Me nu ska ja se om nån bloggat nått idag. O hoppas min bebis i magen e ok:( Vet ju folk som ätit blodigt kött när dom va gravida. Bla min syrra som gjort d me alla 3 barnen me va fan... Hoppas allt e bra iaf.. Kanske får spy upp köttet.. E d som man aldrig ätit d då? :S Ja skämtar! Ja ska inte spy me fan va dåligt samvete suger:(

Pussisar!

Kommentarer
Postat av: rebecca

ja, jag ANADE det :D och hoppades!

jag jobbar hela nästa helg.. du? nån av dagarna?

2009-01-28 @ 20:18:31
URL: http://rebeccaevaring.blogg.se/
Postat av: Jonna

My God carro,.....Sluta va så himla hönsig nu!!! Isåfall ska du ju inte gå ut gheller för alla avgaser..Hahahahhaa...De lär va med farligt än en rosa oxfile....tror nog inte det är farligt iallafall....O tro inte på de du läser på nätet...Vissa e VÄRRE äbn dig! lol

2009-01-28 @ 20:41:32

Skriv något sött:

Du heter ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0