Världens bästa bebis!

Mmm d har ja:) En stor bebis:) Han e så stor som 1 år o 10 månader:)  Sluta jobba vid halv 8 idag o gick hem JÄTTE fort för att ja skulle hinna va me han lite innan han skulle sova. Kom hem o möttes av en JÄTTE glad Alvin:) MYS UNGE!!! Lekte massa o busa o käka kvällsmat. Åt som han aldrig sett mat gjorde han:) O då hade han o Mattias ändå ätit korv efter dagis idag:/ Me d e bara bra att han äter. Han har ju vissa dagar när han e kass på d:) Me d e nått som e gott så brukar d slinka ner:) Frukost o kvällsmat e fan hans bästa:) Mitt bästa me för den delen:) Har alltid älskat frukost som så många andra hatar tidigt om mornarna.

På tal om frukost så kommer mamma o pappa hit imon o äter d me oss:) Kvart över jävla 8 ska dom va här. What the fuck Gittan o Tony? Me d va Mattias o dom som hade bestämt så sover vi så får vi la vakna när dom ringer på dörren;p Hehe.. Alvin gick liksom o la sig vid 21 idag så förhoppningsvis så sover han lite längre imon då;)

Haha! Måste ju bara skriva att efter all mat vi åt så gick vi in i vardagsrummet, o därpå golvet så ligger d massa av hans mat grejer han fick i julklapp. Lite låtsas grejer som majs, vindruveklasar, bullar, chocklad, ärter m.m. O han älskar dom! Me så sprang han omkring o lekte me dom o låtsades äta o bjöd o allt. Skit samma! Min poäng e att han har börjat styla så jävla dant:D haha! AS kul o se. Tog nämligen av han alla kläder eftersom ja gjorde han redo för sängen typ o så sprang han omkring me tummarna på sidan av magen o "gick som en gubbe" om ni sett han göra d nån gång:D O så tog vi av oss blöjan o då gick han o hämta pottan o sa att han skulle kissa o bajsa i den. Satt där en stund me d kom inget så han tröttna o sprang o lekte igen! Sötast ever e han!! Älskar när han springer runt o stylar. Ser så jävla kul ut:D

Annars va Becca inne handla hos mig idag. Kan säga att d gjorde hela dagen! Skratta lika mycke som vi brukar göra o lyssna på hälften av va vi sa;) Hennes kille Jonathan va lika döv som ja så Becca tala då om för mig att hon fallar för folk som hör dåligt:D haha! Kan man nånsin ha  tråkigt me denna tjej eller? Nee!! Me Becca ja skiter i om du tycker ja e gammal o tråkig egentligen för i sommar så SKA du komma upp o leka me mig, Alvin o bebis! Hur ska ja annars överleva? Kan bjuda på lite köttbullar oxå;p Haha!

Me nu har ja ont i ryggen så ja ska förflytta in te soffan o ringa Vg. Får se va klockan blir o hur trött ja e så ska ja kanske ringa Ella Bella oxå. Me d märks! Nu gick ja! PUSS!!


Kommentarer
Postat av: Vg

Babe, jag har ALLTID tid för dig my friend!! O länge pratade v oxxo;) o så ses vi ju imorn, får vi se om vi ses efter isåkandet oxxo kanske =)

o jaa, du har en urgullig unge!!!=)=)

puss puss

2009-01-09 @ 23:39:19
Postat av: rebecca

hahahaha, nu gjorde ju det här inlägget min dag :D det är väl klart att jag sa komma upp och pussa på bebisen (Alicia, alltså. för det är en tjej!)Det kommer suga steeeenhårt att jobba utan dig i sommar. du måste handla MINST en gång varje dag :D jag kan ha lite råa köttbullar i kassan och locka med ;)

2009-01-10 @ 11:52:06
URL: http://rebeccaevaring.blogg.se/

Skriv något sött:

Du heter ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0