Yesterday!

Damn vilken bra dag d va.. Ledig hela långa dagen. Maria o Vicky kom hit vid halv 2 o va här heeela dagen:D Fan så kul vi hade:D O Alvin va ju i sitt esse igår asså. Han ääääälska ju både Vicky o Maria så han va me oss hela dagen:) Mammas mys!

Sötast va när han vakna vid halv 3 för då hörde ja att han ropa på mig från sitt rum varav ja går in o han sitter i sin säng o ser allmänt yrvaken o fortfarande svin trött ut. Sträcker upp armarna o säger: Upp, mamma! Lyfter upp han o säger: Me Alvin vet du vilka som e här idag? Varav Maria o Vicky kom in på hans rum oxå. O SHIT! D va som o trycka på en knapp. Så JÄÄÄÄVLA glad han blev. Inte alls trött längre utan ville visa hela sitt rum från golv te tak. Peka då på Vicky när ja höll i han o sa: D här e Vicky. Kommer du ihåg henne? (Va super länge sen hon träffa Alvin) Varav han säger: Vicky! Där Mia. O pekar på Maria:D Mysis!!

Efter ett tag vi lekt lite där inne så ropar Mattias på Alvin så Alvin springer in te honom o ropar: Pappa! Pappa! Gicky (Vicky) här! O kommer in o pekar på Vicky. Vicky blev så stolt att hon fick tårar i ögonen:) haha! Me gud va kul vi hade hela dagen. Som sagt Alvin va ju verkligen suuuper nöjd hela dagen;) Liiite trots när vi skulle gå ut en sväng o vägra ta på sig. What the fuck?? D har han fan aaaaldrig gjort förut:S Me d handla om att han ville styla lite o testa gränser. Me mamma bestämmer så kläder fick han på sig o va super glad bara han kom utanför dörren;) Gunga gungbräda me Vicky o han garva så han knappt fick luft efter ett tag. Nee.. Jävligt bra dag asså!!

D mysiga va att tjejerna va här hela dagen så även när ja lagt Alvin för natten så fick vi ju lite egentid oxå. Ja, Vicky, Maria o vårat äääälskade Bonk:D I love it!!

På tal om nått helt annat ska ja erkänna en grej:( Ja e ju suuuuper kass på o sluta svära. Säger alla möjliga svordommar. Allt från fan te fuckface liksom. Sen kan ju orden kuk o fitta hoppa ut ur munnen på mig oxå me ooooofast så tänker på på dom orden. Fan e la en av mina bästa:) Iaf. Satt o spela liute kort igår medans Alvin va vaken. Han satt o lekte på golvet o ja får skiiiit kort o vräcker ur mig: Fuckface va dåliga kort ja har! O vem öppnar då inte sin lilla mun: Fuckface! NOOOOOO!!!!! O Han sa d inte en gång utan kanske 5-10 ggr. Kanske för att Maria satt o as grava o ja sa att han inte fick säga så. Fan han härmar verkligen ALLT!!!!! Så nu e d skärpning på mig o mina svordommar!!

Va en sväng hos Vg imorse me. Satt o yra på balkongen som vanligt o hon visa massa grejer hon vill ha i en katalog te deras nya lägenhet. Ja e inte aaaaalls avis för att dom ska få en fyra;p Me Vg sa att ja kunde få bo i datarummet så ja gör nog fan d;) Me i sommar kommer ja iaf bo där. Alvin o Liam i en sandlåda, ja Vg o bebis på altanen. Peeeerfeeekt!! :D

Fick även me mig 3-4 tröjor hem för hon fick ett ryck o börja städa ur sin garderob när hon skulle visa mig hur sjuuuukt mycke kläder hon hade. O d hade hon:D Me hon slängde LÄTT över hälften så d va ju duktigt tycker ja:) Ja står ju o kollar på allt innan ja ska slänga saker i min garderob. Haha! Ja e kass iofs;p

Me nu ska ja ta tag i mitt liv lite innan ja ska te jobbet. Stänger me Sarah o Jerry idag. ME LOVE!!!!

Me nu gick ja!! PUSS!

Kommentarer
Postat av: tessie

Jodå, allt är toppen! :) hoppas jul&nyår va bra.. :)

2009-01-15 @ 14:07:18
Postat av: Vicky

Hade jättekul igår=) Kent vill oxå träffa Alvin snart, hehe, lät helt lyrisk när jag berätta för honom hur mycket Alvin växt och vad han kan göra och vad han kan säga... Har lagt ut några bilder (2 iafall) på min blogg på Alvin igår... Pusss

2009-01-15 @ 19:36:57
URL: http://victooriaas.blogg.se/
Postat av: Beauty By Beata

Ja då kan jag säga Grattis direkt till dig då =) När är det planerat då?

Ja, jag undrar vem som skvallrar ;)



Kram

2009-01-15 @ 23:02:08
URL: http://beatas.blogg.se/
Postat av: rebecca

det är bäst för dig att det är tomt :D jag jobbar 16-20! hoppas du är där :)

2009-01-16 @ 13:29:20
URL: http://rebeccaevaring.blogg.se/

Skriv något sött:

Du heter ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0