Bara en vecka kvar typ:S

Nu börjar nervositeten krypa sig på.. Mycke kvar o styra me oxå. Alldels för mycke känner ja:S Me d löser sig. E ingen som ligger i mina händer som ja kan styra över. Maria o ja ska göra placeringskorten ikväll bara. Älskade Maria. Tack snälla för all hjälp! Tack te alla vänner. Vissa mer o vissa mindre me ni e guld värda<3

O tack snälla igen o igen o igen för min klockrena möhippa som ja fick förra lördagen. En av dom bästa dagarna i mitt liv:) O tack te alla som va me o förgyllde den! Ni e undebara!!

Bjuder på två av dom bästa bilderna under dagen;p



Kolla även vimmelbilderna under v30.

Kommentarer
Postat av: Ullis!

Underbara Carro vad du är söt. Alltid lika glad :)

2009-07-30 @ 21:16:22
Postat av: Jonna

hahhaa...jag kunde ju inte skriva ntått annat ifall du läste på morgonen... :)

2009-07-30 @ 21:23:03
Postat av: elin

hej, är det mycket du ska göra nu i veckan fram till bröllopet? tänkte om vi kunde byta dag så du kom på torsdagen istället? vad är bäst för dig? jag kan på förmiddan då börjar kl 16 o tisdagen börjar jag kl 15. men du får säga vad som passar dig. jag rättar mig efter dig o ditt schema =) kram

2009-08-01 @ 17:18:37
URL: http://elinwelin.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tycker det är lite uppdaterng på denna sida! Jag vet att du har ont om tid men försök. Jag är ju inte hemmavid!puss Lena

2009-08-02 @ 10:32:58

Skriv något sött:

Du heter ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0