Nu e vi hemma!

GUD så skönt! Ska ta tag i denna jävla lägenhet imon så d blir fint här nån gång. Som ni som känner mig vet så hatar ja denna lägenheten. Me nu ska d bli ändring på d. Ska slänga ALLT som inte används o står i vägen. Kanske inte ska skriva d egentligen eftersom d brukar sluta me att man inte gör d då:D Me inom en snar framtid kan ja ju skriva iaf;p

Me nu ska ja gå o umgås lite me min Blubbas sen när Mattias badat färdigt så ska han o ja hoppa i badet o bada. Sen e d FAN läge för en FET natt cigg me Vg:D

Skriver mer imon eller nått för nu pallar ja inte mer. För övrigt e min stora son grym på o åka långt i bil. Fan så duktig han e. Mammas pärla<3

Me nu gick ja.. Puss på er o välkommen hem te oss;)

Kommentarer
Postat av: Vg

O det är ju bara grymt skönt att ni e hemma!!!! Får vi se om vi kommer iväg ner till marknaden idag då!! Jäkla skitväder o jäkla skitsnor vi dras med allihop!!!

2009-06-13 @ 09:09:05
URL: http://wirrevg.blogg.se/
Postat av: Diana

Yes så är det :) Tack hehe ;) Ska jag göra. Han hälsar nog absolut tillbaka :)

2009-06-13 @ 20:32:48
URL: http://daiianas.blogg.se/

Skriv något sött:

Du heter ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0