BB igår kväll/natt!

Jahaa då.. D trodde ni inte va? Inte ja heller;) Fast d blev hemgång utan en te bebis. Skönt d. Lite tidigt än asså. Går iofs in i v 37 imon me d e fan tidigt. Speciellt eftersom inget e klart. Har inga barnkläder framme o har inte fixat sängen. D e så mycke ja vill göra innan mini plutt kommer. Me d ska nog bli bra:)

Hade iaf SJUKT ont i magen igår eftermiddag o framåt då. Ringde te slut te Förlossningen för o se va dom sa, för d drog liksom nedåt. Förmildrade allt tycker ja att ja gjorde (eftersom ja inte ville föda barn än:D) me dom sa ändå att vi skulle komma in på en kontroll, så då blev d d. Ringde Vg i all hast o bad henne komma up o så åkte Mattias o hämta min mamma för hon skulle komma o sova här eftersom ja inte ville att vi skulle väcka Alvin o dra iväg me han te nån mitt i natten:) Va fan i chocktillstånd o fatta nada här hemma:D Haha! Stresspacka en väska varav d bara blev me grejer te mig eftersom ja inte fått fram bebis grejerna än. Jaja..

Väl inne på förlossningen så fick ja såna där grejer på magen, (Ctg?) som mäter bebisens hjärtljud o värkar (om man har några). Mådde SÄMST efter ett tag o bara svettades som en gris o hade ont o kunde inte andas. Te slut domna mina händer bort så då bad ja Mattias ringa på nån. Min första tanke va ju då att ja kommer föda barn inatt (Oh shit ja har inte TID! O ja orkar inte!!) Me dom sa att kurvan såg jätte bra ut o så gjorde dom en gynundersökning o d såg oxå bra ut o d va inget me bebisen utan ja hade en urinvägsinfektion. Yes! Ni läste rätt. Så d va tur att vi åkte in för ja fick medicin mot d. Nån sorts pencilin kur. Sen fick vi åka hem. Skönt d för både ja o Mattias va SJUKT trötta:) + att ja hinner fixa fram kläder o spjälsängen;)

Har fortfarande sjukt ont i magen me nu när ja vet va d e så då e d fan mer lugnt. Får se när pillerna börjar värka. Jaja..

Förövrigt va mamma o pappa här imorse o käka frukost. AS gott o d va mysigt som vanligt! Efter d gick vi ner på Sörping för d va loppis o nån biltävling. Köpte lite skit från loppisen o fika inne i sporthallen efter kollat på lite bilar. En bra dag helt enkelt. Hade lite ont när folk stressa mig me så fort ja bara slappna av så va d lugnt:)

För övrigt Lena så ÄLSKAR Alvin Mojje iaf så han skulle nog bli super glad för en skiva:) O ja vet att ja e dålig me bilder, me ja ska bli bättre;) Försöker skärpa mig;)

Nu ska ja återgå te o umgås me das familj. PUSS!


Den här bilden e förövrigt finare än den me mitt hånflin. Älskar dig, Frank!!


Kommentarer
Postat av: Vicky

Va fin du va på det där fotot gumman=)

2009-03-22 @ 11:15:28
URL: http://victooriaas.blogg.se/
Postat av: Linda

hahaha mattias ser preciiiis likadan ut på båda bilderna :D

2009-03-22 @ 11:44:35
Postat av: Lotta

He he fan jag va inne i Torsdags natt hade också urinvägsinfektion.

2009-03-23 @ 00:08:46

Skriv något sött:

Du heter ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0