Efter mycke om o men..

Ja ska bara meddela att ja älskar min nya mobil o att korten blir underbara. O nu när ja har Sony Ericson igen så går d på 2 sek o föra över dom te datan så medans ja tog en paus nu så passa ja på o föra över lite bilder te datan:) O SJÄLVKLART ska ja dela me mig av dom. Den efterlängtade magbilden e oxå inne nu liksom;) *Te Lena mest då;p*
Titta o njut av min lilla familj o en vän har ja lyckats få me på bild oxå;)



Sådär! Bjuder på att hela våran familj e allmänt trashig nu.. Eller ja o Frank iaf:D Alvin e alltid sötast o bästis e me söt! Måste bara säga te er som vet vem Bettans son David e så e Alvin så sjuuuukt lik honom på bild 3 när han skrattar i sängen. SHIT va lik asså!!

Me nu e d slut på pausen o tbx te kartonguppackandet;)


Kommentarer
Postat av: lena

tack för magen och bäbä vita lamm!

N måste komma hit o hälsa på sedannär bebisen

kommit!

sköt om er!

nicke och mojje är borta, den kommer fort jag hittar den igen!

2009-03-29 @ 18:22:14

Skriv något sött:

Du heter ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0