Fullt upp!

Ja förstår inte hur ja lyckades ta mig tid o sätta mig här:S Haha! Fullt ös e d iaf e detta hem o har vart d ett tatg nu. Mycke o tänka på o väldigt mycke mer o ta tag i o göra. Idag har ja tagit ledig från jobbet för o gå på mitt möte från 13-16. Undrar va vi ska prata om idag? jaja. D märks. Har svarat på frågorna som ja fick sist iaf.

Efter mötet sen så e d gbg som gäller. Ända gången vi hinner åka ner dit innan bebis kommer. Fast vi får se om d blir nån bebis där nere för min slempropp kaaaaaaaan ha gått förut. Ska in på toa snart igen o kolla om d e mer. Me ja vet inte riktigt hur d där me slempropp funkar så vi får la se:D haha! D kanske inte alls va den som gick utan ja som e knäpp:) Jaja.. D märks d me. Me som sagt d e ju ett tag kvar te 18 april så än får inte bebisen komma, för ja har inte tid me d:D haha! Har mycke som måste fixas innan den kommer+ att ja inte ens slutat jobba än:S Me va fan d blir nog bra!

Nu ska Alvin o ja gå o rulla köttbullar o så käka o vänta in Mattias o min mamma så ja kan få skjuts te mötet *LAT* ;p O Alvin ska då sova vid den tiden, sen blir ja upphämtad av min lilla familj, så åker vi sen. D blir bra som fan:) Nu gick vi. PUSS!


Kommentarer
Postat av: carin

oj gumman. då kanske du är tvåbarnsmamma innan helgen är slut :-)

här lyser proppen med sin frånvaro. det kanske är så att du får nu o jag på din beräknade tid :-)

2009-03-06 @ 15:06:38
Postat av: elin

jag trodde min slempropp gick varje dag ett tag, men den kommer lite i omgångar tror jag några veckor innan det är dags. Jag hade så en vecka innan hilma föddes o natten till hon föddes så kom jätte mycket. Så du ska nog va vaksam på att det kan komma en lite plutt snart :P hoppas du mår bra o så iaf. kram

2009-03-06 @ 15:17:36
URL: http://elinwelin.blogg.se/
Postat av: Jonna

Tänkte bara säga att slemproppen kan gå massor av gånger innan de e dags!

2009-03-06 @ 21:11:23
Postat av: Anonym

Vet ni vad ni får för nåt? Vad har ni för namnförslag? Nyfiken!

2009-03-10 @ 01:48:50

Skriv något sött:

Du heter ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0