Helt slut fast ändå inte..

Har fan hållt på me hemmet sen ja gick upp imorse o sluta la runt 19, 19.30 där nånstans. SHIT va slut ja e i kroppen iaf;) Hann nästan allt, så ja ska försöka mig på o ta resten imon. Bara ja skyndar långsamt som ja gjorde idag så:)

Edwin o Hugo va här en sväng förut oxå. magnus o Jonna va o handla så då va dom här o lekte lite. Gick svin bra. Dom underhåller ju liksom varandra:) Åt fruktsallad me vanlijvisp o grejer oxå. Mums;)

Just nu väntar ja på ett samtal.. Eller 2 egentligen. Skulle vart 3 me Maria va sviiiin trött efter jobbet så vi skulle höras imon. Så Vg o Vicky, nu e d upp te er;) Nee me ja ska la slå en pling te Vicky vartefter iaf.

Ska även se te o filma magen när bebisen har en av sina spratt o bara beter sig djävulskt o rör sig utav bara fan. Ser sjukt ut:D Måste bara lyckas fånga d på film oxå;)

Me nu ska ja fan dra mig bort från datan ett tag. Känner inte för o sitta här så varför då göra d? Måste la kolla lite bloggar, me d e söndag så då brukar inte nån ha uppdaterat iaf. Me me.. Vi hörs då!

*Sorry Becca för att ja svek idag, me d har verkligen varit fullt upp:(*

Kommentarer
Postat av: rebecca

du är sjukt förlåten :) det var ju jag som svek först!

2009-03-30 @ 08:08:18
Postat av: Zandra

åh fan va du är duktig då :-D Jag ska göra samma sak nu....pust... ledig i två dagar nu så det är skönt iaf. Trodde jag skulle få beslutet om dagis idag, jag ringde henne förut men det va inget i posten...hoppas det kommer imorgon :-) Puss!

2009-03-30 @ 18:16:09
URL: http://daisywest.blogg.se/
Postat av: Kicki

hihi nje man ska kanske inte klaga redan =D... men just nu e livet f-n pest... 6 augusti e det planerat att den skall ut... så ja... ett bra j-kla tag till alltså... puss o kram

2009-03-30 @ 19:44:42
URL: http://liten83.blogg.se/

Skriv något sött:

Du heter ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0