Mattias kommer bli så arg:D

Haha! Vi har länge o väl disskuterat d här me hemtelefon o Mattias tycker inte vi behöver nån eftersom vi ringer gratis me våra mobiler. Förstår hans poäng me ja vill gärna att dagis o så har ett hem nummer o nå oss på istället. O vi behöver  ju faktiskt inte ringa från hem telefonen, me min släkt kommer iaf bli super glad om ja skaffar hemtelefon. Speciellt syrran efter allt som hände när Alvin fick andnöd o mitt batteri dog:/ Inte så kul.. O samma sak om d händer nått hemskt o man ska ringa 112 o så dör batteriet. Nee.. Hem telefon is the shit:D Så nu har ja alltså ringt com hem o beställt d. Fast ja tror inte Mattias blir sur eller arg han kommer bara tycka d e onödigt. Me d kostar ju inget eftersom vi har 2 andra grejer me com hem så telefonen blir gratis. + att ja spärra alla mobilsamtal, betalsamtal o utlandsamtal. Sviiin bra:) Så nästa vecka kommer papperna så nu e d bara in te stan o köpa en bärbar telefon. Vi som har såååå mycke pengar över denna månad:/ Me man måste ju ha en telefon liksom:)

Prata me Mattias när ja knalla hem från dagis förut o fick då reda på att hans chef  typ e sur (om ja fatta rätt:S) på alla som går ständig förmiddag så nu ska Mattias få börja jobba 2 skift igen. Visst nu e ja hemma så d e ju rätt lugnt, me om ett år så funkar d ju inte igen eftersom ja jobbar så mycke kväll på mitt jobb. jaja.. Orka! Den disskutionen får han ta då. Bara hoppas på natten, för då mår Mattias som bäst o han blir mycke roligare o prata o umgås me:)

Idag då.. Händer inte för mycke. Me d har hänt väldigt mycke dom senaste dagarna så vi kan ju vila lite ibland oxå;) Ska hämta Alvin vid 15.15 sen så ska vi la knalla te willys en sväng tänkte ja. Alvin har tjatat om äpple o päron här hemma i 2 dagar nu o vi har inget kvar så ja får ta o köpa lite nytt te min pärla;) Sen blir d la hem o glida lite bara:)

Ska faktiskt lägga mig i soffan nu som ja inte gjort på flera dagar (om man inte räknar me kvällarna ja mått dåligt) Känner mig seg efter igår kväll. Va inte hemma förens 00.30:S Me d va en sjukt trevlig kväll så d va d värt:)

Imon blir d norrköping för hela slanten. Ska hem te Vicky o umgås o hjälpa henne bli av me massa skit som vi bara ska ÖSA i soppsäckar o ställa utanför dörren. Oh yes! Vi kan oxå!! Maria ska oxå va me. O Lovisa me om ja inte minns helt fel:)

Förövrigt e d ju för fan våffeldagen idag kom ja på.. Kanske ska göra våfflor te kvällsmat idag då? Varför inte liksom:) Alvin älskar d ju oxå;)

Nee.. Soffan kanske.. Eller om ja ska betala alla räkningar först? Hmm.. Nee ja väntar nog lite. Bebisen ligger ju för FAN inte still så här sitter ja me sura uppstötningar o halsbränna. En film i soffan då. D va länge sen:) PUSS!

*Ska tillägga att ja tänkte äta lite kiwi o apelsin i soffan ifall min barnmorksa Gerd läser d här;p*


Kommentarer
Postat av: Frida

Jaa, e ju våffeldagen idag, blir ju helt klart det till kvällsmat.. Tack gummsan :) Softa lugnt, passa på nu innan bebis kommer ;) Kramis

2009-03-25 @ 10:09:24
URL: http://weinerhallarna.bloggagratis.se
Postat av: Anonym

Jag har en hemtele att skänka om de är så :) Känner ju inte dig :P Läser bara din blogg varje dag och ser dig på Willys emellanåt :) Jag har ingen användning för den längre då jag inte har hemtele längre :)

2009-03-25 @ 17:29:11

Skriv något sött:

Du heter ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0