Min eftermiddag!

Har vart super:) När Alvin sov förut under dagen då så gjorde ja en tårta åt min vän Vg som fyllde år. Ville ju testa nya spritsen oxå liksom;) Så när ja näääästan va klar me tårtan ringer Mattias som vart me Svesse under dagen o säger att alla e på G, så kaos me o fixa färdigt tårtan o så kom dom o fika:) Alvin vakna la en 30 min efter att dom kommit o då käka han o ja fiskpinnar me spagetti, o efter d kom tårtan fram varav Svesse o Vg hade köpt semlor oxå så d käka vi me;)

O när vi satt där efter fikat så röjde båda barnen gärnet o d va världens liv här hemma, så då drog Vg o ja te stan.. SJÄLVA:D Kors i taket:) Vi ville bara komma iväg lite, så fyllde ju hon faktiskt år så då tog vi en tur. Gick på rusta o lite mer skit. Varav ja fixa Alvins födelsedags presenter me. Klockrent blev d. O d blev inte dyrt heller. Han får la en 6-7 paket av oss o han kommer bli sååå glad o d vet ja:) Fick även te va Vg o dom köpte te Alvin me o han kommer ÄLSKA den o ja bara vet d:D Han i Liam kommer ha samma.. fast hon på Toy´s´rus tror att Vg har tvillingar:D haha! Fan va trötta vi va på slutet där asså;):D

Så nu ligger Alvin i sängen sen en 20 min tbx o ja ska la ringa o fråga Vg om d e lugnt att ja kommer snart. Ska umgås lite mer ikväll tänkte vi. Hon fyller ju år så då ville ja att hon skulle ha nån o va me.. Svesse e ju alltid där liksom;p Haha! Nee me hon ville oxå umgås, så ja tränger mig inte på:)

Me nu gick ja då! PUSS!

Kommentarer
Postat av: Vg

DU tränger dig ALDRIG på!! Aldrig någonsin!!!

pussåkran

2009-03-03 @ 09:00:22
URL: http://wirrevg.blogg.se/

Skriv något sött:

Du heter ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0