Jävla Toobe jävel!!

Stryk ska du ha!! :D

Va fan här sitter ja själv som ett cp me om min karl hade vart hemma så hade ja liksom kunnat knalla ner te Vg:D

O så från början då;) Vg o ja knalla ner te familjekvällen på dagis runt halv kvart i 5. Lite kaos, me så e d o ha barn:) hade ju me mig Dennis oxå. Hade kunnat lämna han hemma me både ja o Alvin ville ha me o visa upp honom:) Va där nere o d va lite kaos då me. Eller rätt mycke kaos me d va super kul ändå:) Orakar inte säga allt vi gjorde me kul va d iaf:)

Knalla la hem runt 7 hugget o både ja, Alvin, Vg o Liam va äckel trötta:D ja o Vg garva åt allt o barnen bara grät:D Haha! Nee d gjorde dom inte me trötta va dom iaf:) Sa att vi ville va me varandra nu på kvällen o bara flumma o cpa totalt. Känner att ja behöver d:) Nee me då så har Toobe kidnappat Mattias för att han inte palla kolla på foilm själv.. Jävla Toobe:D Min karl ska va hemma när ja vill gå nånstans. Katchiii (Slår me min piska:D)

Hahahah! Nee fy fan va flum ja e asså:D Inte så trött me flum. Hoppas Frank kommer hem snart så ja kan pipa bort te Vg en sväng (7 timmar som d brukar bli;p) Lämnar nog Dennis hemma då. Va lite barn ledig. Ger la han mat o blir han hungrig nått mer så finns ju ersättning. Bra om han vänjer sig lite vid den me eftersom han ska va bortlämnad på bröllopsnatten o så. Me d löser sig..

Nu ska ja la gå in o sätta mig i soffan eller nått. FAN va tråkigt!!

Me vi hörs! O för övrigt så saknar ja FAN Becca massa. Min bästa, bästa willys tjej! Hon o Sara o Emma is the SHIT:D Love you! PUSS!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

z<sörhoJNDSLKQhnfjnhslchnUOAXBGPNDC



FLUM FLUM FLUM FLUM FLUM FLUM



aljbfrvhjsdn kö<snbckvhnzs



Jag är lite craaaazzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzy!

KOM hit snart nu för fAn!

PÖÖÖÖÖÖÖÖSSSSSSSSSSSS

2009-05-28 @ 21:08:06
Postat av: Anonym

ja alltså det var ensamma Vg som skrev flum inlägget ;);););););););););););););););););););););););););););););););););););););););););););););

2009-05-28 @ 21:08:53
Postat av: rebecca

ÅH! och jag saknar dig! bara för det ska jag blogga nu :D

2009-05-28 @ 21:38:13
Postat av: Vg

"Jag gör det ibland.....duschar alltså..."



"ja alltså efter den regniga familjekvällen på dagis då..."





hahahahahahahahahahahahahahahaha



Asgarvar faktiskt för mig själv här!!

Så jävla dåligt men så jävla klockrent!!!



Vi är ju allt bra jäkla roliga ALLTSÅ!!!!!!!



Jag citerar:::

"I have läst it o även lagt in en coment"

2009-05-28 @ 21:46:00
URL: http://wirrevg.blogg.se/
Postat av: Anonym

DÅLIG UPPDATERING

2009-06-04 @ 15:44:12

Skriv något sött:

Du heter ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0