D va ett tag sen...

Ja fy fan.. Me alla e ju helt jävla sålda på fejjan så man fastna ju där istället:) O alla jävla mini spel. I hate them! Eller ja har bara ett fast lite beroendeframkallande e d allt. Skriver ju mycke skit i statusen me d e fan inte samma som bloggen. Saknar den lite fast man snackar ju mera me folk på fejjan. Här kommenterar nån jävel ibland bara:S E d ens nån som läser min blogg längre eller? :S

Annars flyter livet på. Händer inte så mycke utöver d vanliga. Mini e stor skit nu. Han e fan 4,5 månader redan. O man kan inte lämna han själv en sekund typ för då e han på alla sladdar han hittar. Nyaste e förstärkaren. Den älskade Alvin oxå:) Me han e fan grym. Tar sig dit han vill på nolltid;) Alvin tycker fortfarande om sin lillebror massa, massa. Får se när d vänder då;p Om d nu gör d. Me bäst o räkna me d iaf;)

Me nu ska ja se om nån annan människa finns kvar i blogg världen, annars blir d la en sväng på fejjan.

Måste försöka o ta mig ut en stund sen efter att Alvin sovit middag. Mattias börjar jobba idag:S Eller bra för vi har gått varandra på nerverna sista tiden nu me han jobbar eftermiddag så då ser inte Alvin han på hela veckan typ:( Me man måste ju ha pengarna:)

Ha d gött!

Kommentarer
Postat av: Stefan

Hej. Jag tror inte alls att du hatar spelen på Facebook. Det är bara som du säger. Ha de bäst

2009-09-21 @ 16:40:26
URL: http://www.nogg.se/albindenlilla
Postat av: Karin

Självklart att jag läser =)

2009-09-23 @ 13:22:32
Postat av: Inger Crusoe

Jag brukar kika in ibland,ja när du är där.Så se till att finnas här oxå!!Ha en bra lördagskväll!!

2009-09-26 @ 18:06:57

Skriv något sött:

Du heter ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0