Magsjukan e o hälsar på:S

Ja hade d i förrgår o lite igår. Idag e ja ok, medans Mattias har spytt HELA natten. DAMN va pissigt:S Får vi se hur d går me barnen då:S Alvin e konstig i magen o har inte velat äta på 2 dagar. Fast han har ju haft feber dagarna innan. Kanske hänger i me maten då.. Dennis äter inte heller, me d gör han ju aldrig ungen.

Va på bvc idag iaf så då prata vi lite om allt d där me mat o sånt eftersom ja blir nojig när han inte äter. Me Eva sa att så länge han får i sig lite o vöätska så svälter han ju inte sig själv. Mycke sant. Plus att barn som mår dåligt så syns d på dom. Tex exem på kroppen eller hängiga o trötta. Min mini e typ tvärtom då:D Haha! Han stod still i vikt o hade bara vuxit en cm me hon sa att så länge han mår bra e d ingen fara. Ja vet ju d me alltid skönt o höra en proffisionell åsikt oxå;)

Va även hos tandläkaren me min stora grabb oxå. Älskade BARN så duktig han va<3 Gapa jätte stort så hon fick räkna alla tänder o även känna lite me den där "tagg grejen" Va riktigt stolt över honom:) Han fick även en mjukis kanin o ett målarblock som vi måla i DIREKT när vi kom hem:)

Min bästa, bästa mamma fick ju då skjutsa på oss o ta hand om Alvin när ja va på bvc o Dennis när v va hos tandläkaren. Mattias hade somnat halv 6 imorse så liiiite taskigt o be han köra på oss:) Tänkte gå först me tiden rann iväg här på morgonen så vi skulle inte ha hunnit då. Me mamma e en räddare i nöden o hämta upp oss. Tack underbara mamma<3

Läge för o få ändrat på min blogg sida me om ja ska börja blogga igen. Ingen som e på o ändra den?? ;p Ja kan ju inte annars hade ja gjort d själv:D Få in lite nya bilder o ta bort gravid bilden på mig eftersom Dennis fan snart e 1 år;)

Me nu ska ja vika o hänga lite tvätt. PUSS på er alla!!



Kommentarer

Skriv något sött:

Du heter ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0