Facebook ligger nere..

Haha! Därför hamna ja här:D Va rätt länge sen nu, kompisar! Har för övrigt SJUKT ont i magen så ja tror ja dör. Mensvärk allan ballan. Blä på d!

Idag blir d fullt ös.. Iaf för Alvin o Mattias. Dom ska ju inte göra samma saker me full fart blir d för båda iaf;) Nu på morgonen kommer min mamma o pappa o käkar frukost. Vid 12 så drar Mattias iväg me Svana o kollar när dom kör Rally på isen. Magnus o Edwin kommer o hämtar upp Alvin vid 2 så ska han ner dit o fira Edwin som fyller 4 år idag. Grattis te dig, stora killen! Så ska han även sova över där oxå. Blubbas<3 Ikväll skulle Mattias dra ner te Svesse så mestadels av den här dagen kommer bestå av mig o en sjukt mammig Nennis:) Sen har han ju vattkoppor oxå o han tycker INTE om d.. Stackarn:(

Känner ju inte för o sitta inne idag me ja tänker inte dra ut Dennis i den här kylan bara för att ja e uttråkad. Hade d bara vart några minus hade man ju kunnat gå en sväng i vagnen me inte när d e över 15 minus grader.. Burr!!

Me ja drar väl mig nu då.. Sätta mig i soffan hos Alvin o kolla på Playhuse. Tycker d e en bra kanal förutom alla JÄVLA repriser. Ja blir galen!! Samma sak varje, varje, VARJE dag!!

Hoppas mensvärken går över snart oxå, så ja kan bli en bra mamma under dagen te Dennis. Orka va på dåligt humör o ha ont när ja typ måste hålla i han heeeela tiden. Nee..

Me NU gick ja! Ha d gött!

Kommentarer

Skriv något sött:

Du heter ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0