Förlåt me ja måste få ur mig d här.. *IRRITERAD*

ÄRLIGT TALAT!!!!! Ja HATAR folk som tar kort i spegeln på antingen sig själva eller på sin outfit! Asså skäms.. Om ni e så kåta på o ta d där kortet på er själva/ era kläder så SNÄLLA be nån o ta kortet!! Eller ställ kameran på ett bord o sätt på självutlösaren, o visst alla har inte en kamera utan tar me mobilen. Me HELLO!! D finns självutlösare på mobilen me gott folk. Så skärpning på alla NÖRDAR som tar kort me mobilen/kameran i spegeln.. Speciellt irriterande e d om mobilen/kameran syns! Asså shit! Sluta va så mobbade o be nån jävel o ta kortet istället!!

*Skönt att ja ÄNTLIGEN fick ur mig d här*

Kommentarer
Postat av: tessie

haha, gillar ditt inlägg! :) jag är en sån, som tar kort via speglar, men det är för att jag inte haft nå batteri i digitalen och sen så tycker jag de har funkat bra ;) haha.

ang jag vart orolig för att skriva - Ja, mest för att jag har åkt dit för bråkiga ex´s polare förut så orkade jag inte det nu igen. Men Emil sa att du va schysst och så och som man måste - lita på sin partners ord! :) haha.

Just nu bor vi på 48kvm, men idag ska vi bestämma oss om vi ska ta över en lägenhet som är 70kvm och närmare stan.. Får se :) vi har inte hunnit prata så mycket om det, och de ska ha svaret idag :) haha. men så blir det nog iaf.

Haha, ja.. gillar du inte och fiska eller? :) jag tycker det är rätt avkopplande, om jag får meta, har ett trevligt brud sällskap, och en alkohol dricka ;) då sitter de fint :)


Haha, ang min tjejpolare så kommer hon redan imorgon.. Så Emil vill inte väcka mig eller henne på morgonen, så hon och jag delar säng och han sover i soffan eller ngt.. Han går ju upp så satans tidigt på morgonen, och han låter ganska rejält på morgonen också så. :) haha.
Men Mattias får en alldeles egen säng, såklart! :)

Schysst blogg! :)

Kram / tessie

2008-04-28 @ 11:23:19
URL: http://metrobloggen.se/ikcor
Postat av: Linda

världsliga problem du har carro :P

2008-04-28 @ 11:48:59
Postat av: tessie

haha. klart jag kan be honom att ta kort på mig, men ofta är jag ensam när jag vill ta kort på mig så då kan jag inte be honom ;) och när han väl är hemma så är de andra saker som man täänker på ;) haha.. men nu har jag laddat min kamera batteri, så får försöka med självupplösaren o se om de blir bra ;) skratt! ;)

Jo, Emil berättade det att Mattias vägra träffa Malins dåvarande kille, av någon anledning som jag inte riktigt begrep mig på.. eller, tyckte annorlunda om :) Men chockad nog blev jag när vi prata om det och Emil klämmer ut sig att han ska ringa KJ (om jag minns rätt så är hans smeknamn så) och kolla hur läget va och eventuellt träffa honom, för han tydligen är en trevlig kille. Inte riktigt min ensak men chockad blev jag :)
Haha, ookej! :) jag kan ju inte tvinga folk att träffa mig eller tycka om mig så det är inget jag begär.. men då är jag värd en chans, :)
Haha, att vara trevlig är inte riktigt min stil heller, men jag kan vara snäll när jag vill, eller orkar.. haha!

Haha, du va då ingen jävel på att fiska du! :) jag tror att jag är lite bättre på det då, men dock gillar jag att leka doktor och rädda fisken igen.. :) fast.. de va nog en jävla massa år sedan de skedde! :D asså, att man lekte doktor med en fisk! :D

haha, jag H O P P A S
Mattias lyckas få upp Emil tidigt, för de lyckas jag typ.. aldrig med! :) jag älskar att gå upp 08-09, medans Emil ligger kvar till 13-13.30.. drygt..! så det är bara bra om Mattias lyckas få han att vakna tidigt och lär honom att det är så de ska gå til! ;)

skriv på, det är bara skoj! :)

2008-04-28 @ 12:37:18
URL: http://metrobloggen.se/ikcor
Postat av: Sara

jag håller meeed :)

2008-04-28 @ 20:20:57
URL: http://www.sarafrank.blogg.se
Postat av: bella

haha. jag tar alltid såna kort :) fast killen min kallar mej fjortis

2008-05-04 @ 23:04:57

Skriv något sött:

Du heter ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0