Bortskämda unge;)

Fy fan va bortskämd min son e:) Hade ju lite pengar över o då blev d o slösa dom på min underbara bebis;) Han fick en trehjuling! Guuud va han älskar den asså!
 


Köpte även lite scrapbooking grejer te mig o satte mig igår kväll o pilla lite. Fan va kul d e asså. Synd bara att ja inte har tillräckligt me tid för d. Me ja håller ju på o fixa o trixa lite:) Vill ha din ärliga åsikt då Lise;)



Bild 1: Första bilden ja gjorde tillsammans me albumet. Den blev KASS tyvärr. På albumet står d: A little bit of everything.
2. Lite scrapbook grejer.
3. Mer grejer.
4. Andra bilden. Helt ok tycker ja iaf;)
5. Den bilden ja blev mest nöjd me;)
6. Sista bilden. Blev rätt nöjd me den me;)


Har även lagt undan lite cash te Ullared i septemer. FAN så kul!! Fast d e mest Mattias o Alvin som behöver lite kläder me ja älskar ju plock så ja ska me o plocka ner massa kul i vagnen oxå;) Har redan börjat skriva en liten lista på d som ska köpas:)

På lördag åker min vän Vicky te Kroatsien oxå. Fan va kul för henne! E bara liiiite avis;p

Me nu ska ja fan gå o lägga mig o sova. Har ju hållt på o sorterat ALLA bilder som ja tagit sen Alvin va nyfödd o framåt som ja ska skicka in på en skiva te postfoto. FAN så mycke d e. Me bättre o skicka in alla på en gång så e d gjort sen.

Me nu gick ja! Pussis te er!

Kommentarer
Postat av: Lise

Allså jag tycker verkligen att de flesta är riktigt bra för att vara första gången :-) Gillar färgblandningen :-) Dock är jag inte så förtjust i kiten som man kan köpa på Claes Ohlsson för jag tycker inte variationen är så stor och kvalitén dålig. Kolla på t ex kontorab nästa gång, eller pysselpassion

2008-08-05 @ 07:39:14
URL: http://virrepannan.blogspot.com
Postat av: Lise

Gillade de 2 sista bilderna bäst :)

Jag har funderat på att köpa 3-hjuling till Oskar med...men fattar Alvin att han ska trampa?

2008-08-05 @ 07:42:49
URL: http://virrepannan.blogspot.com
Postat av: johanna

Jag älskar att sitta o pyssla med scrapbooking:D hihi

jätte fint är de du slapat iallafall:D hih

2008-08-05 @ 19:47:35
URL: http://johannakarlssons.blogg.se/

Skriv något sött:

Du heter ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0