Nu har ja bestämt mig!

Vi ska flytta. Har pratat me andra grannar runt omkring o dom säger att dom aldrig störts av henne så alls. Tror d bara e när sonen e där som d där hemska humöret kommer fram eftersom dom alltid bråkar har man hört. Alltid o alltid me d e ju då man har hört dom hemska svordommarna o könsorden. Även på willys vet ni..

Skit samma! Ja ska ge allt en chans. Hon kanske hatar mig från första ögonblicket o aldrig vill prata me mig nånsin igen.. *Hoppas lite på d iaf:)* Vill va själv i min nya lägenhet! :)

Jobb imon me då. 10-18.30. O så 10.30-18 på söndagen. Pissigt me hela dagarna me ja får ju en jävla massa cash sen i oktober lönen;) Speciellt eftersom ja jobba förra lördagen oxå:)

Ullared helgen efter den här då. GUUUD så SKÖÖÖNT! Måste sätta fart o börja packa oxå.. Ska be Mattias o hämta lite banan kartonger imon på willys. Han o Alvin kanske kan komma o hämta mig så blir d ju enklare o bära. Dom 6 st ja har tagit e fulla av tv hyllans skit nu:) Måste börja me köket oxå, för d säger alla e tråkigast!

Me nu ska ja ta min sista klunk cola sen blir d borsta tänderna o sängen. E CP trött asså! Puss på er!

Älskar för övrigt Ullis o Evelina! Ni e mina bästa<3

Kommentarer
Postat av: lisa

Har en känsla av att jag vet vilken mamma och son du snackar om :P Jag har inga bra erfarenheter av dom :/ Men du som är så coooool kommer inte ha några problem :D

2008-08-29 @ 22:36:34
URL: http://lmkbk.blogg.se/
Postat av: Evelina

det är säkert värt en chans...förstår dig, det är ju nått ni längtat efter och hon har in rätt att komma och förstöra det! blir det nåt så löser ni det då...

vi får snacka mer på jobbet! =) hoppas på ens stängning med dig och ullis snart igen! Puss!

2008-08-30 @ 21:34:12
Postat av: Margitha

ja se till att hon tycker illa om dig från första början, så springer hon in och gömmer sig när hon ser dig hahaha. för det gör hon nu för tiden när man kommer. springer in och låser dörren. Pierre zarahs kille har sett henne en gång här sen han och zarah blev tillsammans. kl 5 på morgonen var hon ute. och om du är smart väntar du till hon har kommit i väg på vintern för då har du en snöfri trappa med hahahahah. har aldrig behövt soppa den hihihi

Kram

2008-08-31 @ 15:58:32
Postat av: Vege

Jag tror nog det löser sig till det bästa.

Måste ju ta reda på vilken adress det är så jag kan spana in vart jag ska ränna hela dagarna. =)=)=)

2008-08-31 @ 23:03:16

Skriv något sött:

Du heter ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0