Tycker om er!

Alla goingar som kommenterar;) O tack, Malin. Då vet ja att vi inte e störda som "bara" tar me oss 6000kr te Ullared:)

Tänkte gå o lägga mig snart oxå.. Funderar på om ja ska sitta upp o vänta på Mattias. Magnus skulle hämta han vid 00.00 me ja ska ju upp me Alvin imon så egentligen måste ja sova. Fast sen e ja preciiiis i slutet på min bok me. 2-3 kapitel kvar bara o då har ja den 7 o sista boken kvar:D Den BÄSTA utav dom. Asså shit va ja älskar den där serien me böcker. Kalla mig nörd om ni vill me ska ja va helt ärlig så liksom pirrar d i magen på mig för nu när ja läst alla böcker ett antal ggr så märker man hur mycke hon fått me i detaljer i alla böcker som spelar sån jävla roll i sista boken. Asså ja älskar dig, J- K Rowling;)

Nu ringde Mattias. Magnus skulle snart hämta han så tog d la en 40 min o åka hem. Får se om ja fastnar uppe me Harry eller om ja ska somna in.

Me nu ska ja dra.. Kalla mig nörd om ni vill, me ja älskar Harry Potter böckerna! Vill nån disskutera så e ja svin på;)


Kommentarer
Postat av: johanna

haha de är lugnt..de är bara de att min chef inte vet något ännu

Så jag kommer radera din kommentar om de är ok...

för han läser min blogg... hehe han är bra på att snoka... o jag vill gänra berätta för honom innan han läser de någonstans hehe:D



men tack :D

kommer bli skit kul... hehe

kram kram

2008-08-09 @ 00:20:05
URL: http://johannakarlssons.blogg.se/
Postat av: Louise

Dom är klart bästa böckerna i världen =)

Ser fram emot filmerna som är kvar, inte för att filmerna ens är i närheten så bra som böckerna men dom är sjukt bra ändå =)

2008-08-09 @ 10:17:43
URL: http://singelmorsan.bloggagratis.se
Postat av: Sara

hehe ne jag skja inte bränna allt på ullared...men jag har lagt undan lite då och då plus dricks pengarna och då vart det 8 tusen...men det är ju bra att ha :) Puss o Kram

2008-08-09 @ 10:45:59
URL: http://sarafrank.blogg.se/
Postat av: Candra

Lätt bästa böckerna ;D

Om du har läst dom nu kanske vi kan diskutera dom utan att jag behöver avslöja nåt :D

Weei.

Puss

2008-08-13 @ 16:42:53
URL: http://comatose.blogg.se/

Skriv något sött:

Du heter ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0