Lite duktig iaf..

Jo ja har tvättat en massa idag så tvätten inte ens får plats på torkställningen så nu hänger d lite skit överallt:D Diska även berget som stod i diskhon idag oxå. Va ju liiiiite läge asså:) Sen hamna ja här o skulle "bara" kolla efter lite adresser te julkorten me så hamna ja sjäääälvklart här o nu har ja uppdaterat mig me o läsas allas bloggar:)

För övrigt så e ja liiiiiite trött på o leva i ett kaos. D finns en gräns för va en vanlig människa ska klara av o ja tror att min gräns e nådd nu asså. ME ORKA!!! Ja skjuter undan lite känslor som e jobbiga, så e d bara o kämpa på. D e ju ingen annan som gör d åt mig iaf.

Haha! O Alvin har börjat me sööööötaste grejen nånsin. Visst d e världens vanligaste grej me han säger tack efter ALLT han säger. Så ska ja sätta mig brevid han blir d: "Mamma, tätt de, tack" Eller om han vill måla: "Mamma, måla, tack" Haha! Så jävla super gulligt så d finns inte. Han vakna för övrigt av Mattias väckar klocka på mobilen idag som ringde KVART I 5!!!! Me in me han te mig i sängen o så sa ja att d va natt så somna vi om o sov te 8.10. SKÖNT!! Han kan om han bara vill mammas plutt;)

Nästa vecka på torsdag så e d Lucia på dagis oxå. Tog faktiskt ledig för ja vill så gärna se han va me på d:) Så efter så e d fika me alla föräldrarna o äta pepparkakor o lussebullar som Alvin bakat:) Mammas MYS!!

Me nu måste ja käka nått innan ja ska dra mig. Idag e d Ja, Sarah o Jerry så DAMN va bra d kommer bli!! Love them!!!

Me puss på er då!!

Kommentarer
Postat av: lise

Va? Får småbarnen på Gröna vara med och gå i tåget? Det får de inte på Bruna och jag är så grymt besviken! De säger att det är för att de inte kan hålla ordning på dem, att de går åt olika håll. Men HALLÅ - hur funkar det när de är ute i skogen då liksom? Hade det blivit kaos hade väl vi föräldrar fått ha dem i knät. Svårare än så är det inte.

2008-12-04 @ 16:22:47
URL: http://itsmychaos.blogspot.com
Postat av: JOnna

Tack för julkortet!! Va fint de va!

2008-12-05 @ 11:01:39
Postat av: Kicki

Skönt o få tvätten o disken klar sådär... man känner sig bra duktig då. Själv blev jag väckt genom att någon tände lampan i sovrummet och i stort sätt skrek ut "Upp o hoppa, tvättstugan!!" Mindre roande om du frågar mig... Nyfiken på när du o Thias ska ha den andra bebben??

2008-12-06 @ 09:26:16
URL: http://liten83.blogg.se/

Skriv något sött:

Du heter ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0