Imon gäller d:D

Järngänget för FAAAN!! Så otroligt kul d ska bli:D:D Börjar 15 o slutar 21.15. Ja, Becca, Emma o Sarah! Kan fan inte bli bättre:)

Idag gick d bra på jobbet. Va skapligt o göra. Har gått i vågor hela dagen, me bra folk va där så vi har snackat en del oxå;p

Nu e d ruch fram te julafton. Jobbar alla dagar o dom få lediga timmarna ja har så mååååste ja slå in julklapparna. Har slagit in typ 5 st av massor tycker ja:) fast Alvin får ju mycke stora grejer så så mycke e d la inte. På söndagen ska hela familjen + min mamma o pappa in te min pappas mormor inne i stan o fira lilljul. Hon hade tjatat på pappa att hon ville ha me Alvin så vi åker in vid 12 för ja börjar vid halv 4 sen. Me d kommer bli kalas.

Julafton blir förövrigt hemma hos Carina o Christer me Jonna o familj o så Sara. Kommer bli super d oxå. Fullt ös tror ju ja på me 3 st grabbar i den ålderna vi har:D

Me nu ska ja gå o sova så vi hörs o syns! Puss o godnatt!

Ps. Ha så kul på "Ullis" imon Vg;) Puss!


Kommentarer
Postat av: rebecca

ÅH :D hahaha, ja du är verkligen bäst! lätt!! hur fan fixade du det? nerå, jag är tyst som en mus, i promise! ses imorgon då :D hoppas bara jag slipper sjuan ;P där fick jag ju hänga sist.

2008-12-18 @ 22:29:22
URL: http://rebeccaevaring.blogg.se/
Postat av: JOnna

hahhahaha.....Ja du,....det kommer bli skit bra!! Slagsmål om julklapparna tror jag!!

men men...När åker ni ner?På julafton elelr?

2008-12-19 @ 08:32:28
Postat av: Karin

Det var ju ruggigt nära att de inte kom dit =)

2008-12-19 @ 13:37:29
URL: http://www.nogg.se/Albindenlilla

Skriv något sött:

Du heter ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0