FAAAAN!!!

Så JÄVLA kassa ni e på o blogga!! Nu strejkar ja! SKRIV MER BLOGG!! Ja har inget liv på kvällarna när Mattias har gått te jobbet o Alvin sover o då vill ja läsa massa bloggar! Av såna ja känner då.. Annars kan ja lika gärna läsa en bok eller nått:D

Me skit samma.. Hände förresten en sjuk grej på jobbet idag. haha! HELT sjuk.. Ska snacka me Mimmi imon så får vi se va hon säger.. Helt sjukt asså:S

Me ska ja fan gå o sova.. E nog rätt trött bara ja känner efter lite grann.. Snacka fan me syrran i över en timme nyss me.. Älskade syster! Me love! ;)

Me nu gick ja o la mig.. PUSS!!!!



Vill förresten ha den här.. I lööööv it:D

image35

Kommentarer
Postat av: Lise

Meh, jag är väl rätt duktig på att blogga? Men nu vill vi veta vad det sjuka var som hände!

2008-06-04 @ 09:00:51
URL: http://virrepannan.blogspot.com
Postat av: Lisa

Du kan ju alltid læsa min blogg o roa dig.. (før mitt liv ær ju så jævla hændelserikt liksom ;P )
Puss o kram!

2008-06-04 @ 21:15:16
URL: http://lmkbk.blogg.se

Skriv något sött:

Du heter ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0