Ja älskar dig!

Så jävla stenhårt!! :)


image36

Kommentarer
Postat av: Linda

yuaaack ;)

2008-06-04 @ 22:44:03
Postat av: Lisa

Ja och du ær med på min nu också :)
Det ær fint med mig! Ætervænder till sverige næsta vecka så jag ær lite spænd ;P Sjælv då?

2008-06-04 @ 23:42:37
URL: http://lmkbk.blogg.se
Postat av: jenny

Hellu=)
Gud vad kul me en till brud som är ett Eminem Fan..och hängt med under alla...SÄllan jag träffar på folk som är det...Jo, jag vet..inget kul alls att se honom så där...=(Vill att han ska se ut som min bakgrundsbild och åldras naturligt..för det ska killar...Men han betyder lika mkt för mig vare sig han ser ut som Cher elr Marshall hehe...Kollar gärna min nya blogg om du vill..skriver ej här längre pga fel folk som hittat dit...min nya...www.glamourbarbie.blogg.se...Ha det bäst

2008-06-05 @ 01:41:47
URL: http://ww.glamourbarbie.blogg.se

Skriv något sött:

Du heter ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0