D e verkligen borta!! :(

MITT SMINK!!!!!! O alla tjejer vet att d e "kvinnans bästa vän" Jäääävla skit asså!!!! Ja har letat i en veckas tid efter detta jävla smink o ända grejen som finns kvar om va som kan ha hänt me d e tyvärr att d e nån som har snott d på jobbet. Ja vill ju inte tro d asså, me d ligger inte här hemma:S Me visst.. Skit samma. Va inne i stan idag o köpte nytt smink. Svin dyrt när man ska köpa allt på en gång kan ja säga:S Me nu ligger d o väntar på mig i nya smink väskan inför kvällen i ära;) Ska bli så jääävla kul. Träffa Linnéa o Nilla på stan förut me, o dom tyckte me d skulle bli svin kul. Utgång va oxå ett ord som kom upp:D Me vi får se.. Ja gör d Vixy gör;) Min bästa<3 Kul som helvete ska d bli iaf!

Hoppas nya sminket e bra nu bara.. Annars e ju hela kvällen förstörd innan den ens har börjat:S Min creame brunkräm som ja har va slutsåld ÖVERALLT eller så hade dom slutat o gjort den. D visste dom inte i butikerna.. What?? HA KOLL IDIOTER!! D va liksom min bästa:(:(:( Jaja.. Fick bli nån liknande som inte va så creamig. Vet inte ens om den va creamig. haha! Jaja.. D märks;) Me d va Max factor o d e typ ända märket ja vet att ja tål. Hade ja tålt H&M skit smink hade ja köpt d me ja får ju röda utslag i hela ansiktet o d e inte så jävla kul:D Köpte nån bronzer (stavas d så? :S) på H&M iaf. Får se om ja tål den:D

Me nu ska ja hoppa in i en dusch.. Har förövrigt vart på AS PISSIGT humör idag. Sen gick ja på toa o fick se att ja fått mens så d va inte så konstigt att ja va på så dåligt humör. Ja har VÄRLDENS sämsta PMS:D Stackars Mattias:( Too much information kanske me nu vet ni iaf:D

Me som ja sa.. Duschen innan Frank kommer tbx från Gusum där han lämnar Alvin. Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Sara

ska du parta idag gumman ? :) Vi får styra till nån lite fest snart :) Pusssss

2008-05-24 @ 20:53:07

Skriv något sött:

Du heter ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0