Åhh min bästa Sara har gjort d igen;)

Blir alltid nöjd asså.. O mer än vanligt denna gången.. Du hade fixat så fint me alla namn o +1 o d där;) Tack så jätte mycke gumman! Du e bäst!

Kom nyss hem från stan me mina underbara vänner.. Vg o ja va en snabb sväng i city bara sen så åkte vi runt te gud alla stället. Bla rusta som ja hitta JÄTTE fina snöstjärnor (snöflingor) som man sätter upp på speglar, fönster o kakel o sånt. As söta! Ska sätta mina lite överallt tänkte ja;) Älskar ju jul;) Köpte även lite mer grejer te julkorten. O några st te. E ju ett par som ska få, me vi får se hur många ja pallar göra.. Har gjort 4 st hittills. Mina bästa e dom te;) Me några mer ska ja la göra.. Får se när tiden räcker te te d oxå..

Tänkte även på att denna lönen kommer va PISS! Måste ju köpa massa grejer som man ska göra julgodis av o så pepparkaksdeg o pepparkakshus o grejer te lussekatter m.m m.m. O massa jävla räkningar.. Fan va ja hatar o va vuxen ibland:(

Me nu ska ja njuta av min nya blogg o bara sitta o titta på den, sen blir d jobbet. Ja o Sara idag. ME LIKE!!!! O min ALLRA BÄSTASTE Jerry!! Utan han vore willys SKIT! Han håller ihop allt fan i mig.. Eliten ikväll me andra ord då;)

Me nu gick ja.. PUSS!



Älskar dig så mycke att d gör ont<3<3<3<3<3<3<3<3


Kommentarer
Postat av: tessie

Håller med, vart riktigt fint med blogg designen nu! :) tummen upp!

2008-11-20 @ 14:46:00
URL: http://teeessie.blogg.se/

Skriv något sött:

Du heter ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0