Dagen idag..

Va ju inne hos Britt på morgonen idag. Hon mådde inte så bra så vi umgicks o snacka lite o Mattias fixa hennes data. Så åkte vi en sväng. Runt te lite loppisar o ÖB m.m. Käkade även på Mc Donalds. Min bästa hamburgare har dom ju börjat me igen. Chili mc feast deluxe;) Tror ja skrev d i förra inlägget me:/ Skit samma! God som in i HELVETE va den iaf:D Haha!

Prata me en super go tjej i telefon förut. Haha! Hon yrar lika mycke som mig:D Hon e cool. Får börja höras av mer me henne känner ja. D e inte ofta ja "fallar" för en tjej så fort ändå. E lite nörd va d gäller kompisar o öppna sig för nån ny m.m. Ni som känner mig vet hur ja e;)

Jobba idag. me. Satt mest i kassan för magvärken har hållt i sig hela dagen idag me. Undrar va fan d e? :S Jobba 8-16.15 imon då. Ser hur d ska gå för magen e värst på morgonen:S jaja.. Ja överlever väl.. Ska ta d lugnt iaf..

Sen på lördag e d ULLARED!! Ser fram emot d som FAN me samtidigt e ja ju så jävla trött. Me guuuud va synd att ja inte har körkort så ja kan sova heeela långa vägen dit;) Mattias o Magnus får turas om dom 2 istället;)

Me nu blir d bloggläsning o sen sängen tror ja nog.. PUSS!


Blir ju nästan hungrig igen bara ja ser min underbara burgare:D haha!


Kommentarer
Postat av: Vicky

Visst är en söt, men min bildkvalité på kameramobilen är ju skit tyvärr=(. den här dressen är faktiskt en annan nyans av rosa Carro;) Plus att den har ett mörke på ryggen aaah;) Hoppas ni får kul på Ullared på lördag gumman! Höres om söndag med! Saknar dig* Puss

2008-09-04 @ 22:34:15
URL: http://ladyvictoria.blogg.se/
Postat av: johanna

hehe carro du är söt du:)

Lycka till på Ullared:D

men brukar få med dig en hel del där ifrån hehe:D

får jag fråga om de är klart ännu vem de var som skulle sluta?

eller är de fortfarande hyspysch?

kram kram

2008-09-05 @ 08:15:06
URL: http://johannakarlssons.blogg.se/

Skriv något sött:

Du heter ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0