Ja e ju bra trög..

Fattar inte varför ja inte går o lägger mig:S Sitter o gäspar som en tok asså:) Fast ja vet inte om Alvin somnat än. Visst han kan va vaken om ja går o lägger mig, me ja vill gärna att han ska sova innan ja somnar. Mammas älsklings bebis! Älskar han så otroligt mycke asså! ÄLSKADE UNGE!! <3

Maria va ju här förut. Gjorde slingor på henne så färga hon min utväxt. Slingorna blev klockrena (tyckte ja iaf;p) o mitt hår ok:D haha! Nee me d e blött så då ser d gult ut o vi vet alla som känner mig att ja HATAR gult hår:/ Får la köpa silver schampo nästa gång ja e i stan:) Me tack jätte snälla, Maria för hjälpen;) Du e min bästa<3

Ullared på lördag oxå då.. Fan va kul! Ska köpa så mycke grejer. Massa grejer te Alvins nya rum o kanske en o annan julklapp:) Me mest av allt blir d nya kläder te min stora kille:) Mammas pärla! Sjukt hur mycke man kan älska sitt barn asså. Riktigt sjukt..

Man vet inte va kärlek e förens man har fött barn.. <3

Kommentarer
Postat av: Ma´ria aka

2008-09-02 @ 11:20:09
Postat av: maria aka bästisen

Ville bara berätta att slingorna blev klockrena :P Har ni varit och skrivit på kontraktet än? Ring sen så jag får höra vad dom sa...

älskar dig och avve

puss

2008-09-02 @ 11:21:58
URL: http://mariasoderlund.blogg.se/

Skriv något sött:

Du heter ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0