Ja vet va ja ska önska mig..

Nästa gång ja får önska mig nått e julklapp, me då ska ja önska mig en bärbar cd spelare.. Nu har ja bara musik i vardagsrummet o ja ska helst packa ihop torrvarorna i köket nu när Blubb sover. me va gör ja istället? Visst ja packar ju lite skit i vardagsrumjmet, me mest skit.. Fast d ska ju oxå ner iofs:D

Nu när ja tänker på d tror ja fan Mattias har sagt att han har en bärbar cd spelare.. Vart fan e den då?? Tror den e i gusum eller på hans jobb.. Nee.. Den får han se te o fixa hem. Visst ja kan lyssna på den bärbara datan me ja vill lyssna på mina gamla hederliga cd skivor ju:) Massa gamla minnen man tänker tbx te;)

Me skärpning på mig! Ska bege mig ut te köket nu o packa torrvaror. Yippie va kul;p Puss på er!

Här e en gammal goding som ja tänker på varåan visning i skolan när vi hade den.. Ja står längst fram o röjer te den här låten. PINSAMT!! haha! :D



Kommentarer

Skriv något sött:

Du heter ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0