Musikmaskinen!

Herre guuuuud så otroligt dåligt program!! D va så jävla dåligt så ja somna framför tv:n igår. O ja älskar musikprogram liksom.. Nee.. Tacka vet ja Så ska det låta:) 

Som ja sa så somna ja i soffan o imorse gick vi upp vid 9. LYX! Me då e man istället trött för att man sovit för länge.. DAMN va trött ja blirt på mig själv då!! Jaja.. Börjar jobbet vid 16 idag. Sitter här o segar en stund nu. Har faktiskt vart duktig o packa lite köksgrejer o så, även om ja har haft Alvin runt benen:) Nee han har vart duktig faktiskt:) Nu ligger blubb o sover o ja har precis ätit. Gräddstuvad pytt i panna. Svin gott! Gjorde gott fört magen;)

Får se om ja ska gå te läkaren imon för ja har inte haft så där super duper ont i magen som ja haft innan. ´Ja kanske börjar hantera stressen på rätt sätt liksom:) O nu har ja ändå packat iaf en kartong om dagen. Funderar på om ja ska bege mig in i grrderoben ikväll efter jobbet. Har ju gjort lite där me ja tänkte om ja skulle fixa o trixa lite me kläder. Slänga sånt som inte används m.m. Föresten!! Går d lägga kläder i en svart soppsäck redan nu eller kommer d bli jätte sunkigt te den 30 september? Hjlälp mig!!

Jaja.. Nu ska ja glo på lite bloggar sen ska ja fixa mig inför jobbet o ge blubb mat när han vaknar. Puss på er!!

Kommentarer
Postat av: JOnna

Jag kan komma in o hjälpa dig o packa.... Men då blir de allt....kvra i köket blir det 3 tallrikar,glas mm mm... :D....Fixa bara tidningar o kartobnger så kommer super Jonna !:D

2008-09-14 @ 21:06:58
Postat av: Jonna igen :D

hahah...jag igen!!!

Jag kan ha Alvin då ni ska flytta om du vill...jag e ledig då så kom ner med han så e jag barnvakt!

2008-09-14 @ 21:08:34
Postat av: Lise

Musikmasken var ju hemskt. Femman verkar lite desperata nu ha ha.

2008-09-14 @ 22:20:10
URL: http://itsmychaos.blogspot.com

Skriv något sött:

Du heter ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0