Så va man hemma igen..

Nästan en sisådär 7000kr fattigare;) Me en jävla massa bra skit me hem:) Blev mest kläder te Mattias o Alvin som näst intill fick en ny garderob var. Ja fick mig en jacka o en tröja. Alltid nått:) Nee me ja har en massa kläder så varför ska ja ha ännu mer? Orka ställa sig o prova jeans där inne då. Nee.. Då blev ja glad för min SVIN snygga skinjacka istället:D O min klockrena tröja;)

Va inne 3ggr faktiskt:) Va jävla massa folk, fast d va inte kö varken in eller ut i kassorna. Sviiiin skönt!

Har inte så mycke mer o berätta.. Ska se ifall ja pallar ta kort på jackan o tröjan sen kanske o lägga in dom. Ja blev helt kär;) O båda va typ impuls köp:) O så älskar ja mina 2st nya halsdukar oxå. O självklart så föll ett antal mössor ner i vagnen oxå;p

Imon då.. Då ska ja va me min Malin från gbg. Hon e här o hälsar på:) Ska se om d e fint väder så går vi la en sväng ut me vagnen. Regnar d så kan vi alltid va inne:) Känner mig faktiskt lite peppad för o börja packa lite skit.. Funderar på o sätta mig i soffan me alla Alvins gamla barnkläder o packa in dom i mina nya vaccumpåsar:)

Eller så packar ja upp alla ullareds grejer:) Älskar att vi fick så mycke bra o fint! Köpte super fina tavlor te Alvins rum oxå:) Cars;) Även ett påslakan me Cars te hans nya växa säng han ska sova i sen. Mammas bebis! Han va så glad när vi hämta han idag hos Bettan. Även om ja vet att han mår SUPER bra där nere så e d lika skönt o se att han blir så glad när mamma o pappa kommer o hämtar han;) La han nyss. Han va en liten tröttis;)

Köpte även en fotbollslampa te Alvins rum o ha i taket. D ända vi ska  önska oss i julklapp nu e om folk lägger ihop te ett litet bort me stolar te Alvin. Så kan han ha d i sitt nya rum:) Gud va kul d ska bli o flytta nu när ja köpt så mycke fint te bebis. Fixa hans rum liksom:) Ska be Mattias o bränna ut alla disney filmer på svenska oxå så han har lite o se på. Tv e ju inte riktigt hans grej egentligen, me nån gång kommer la d me;)

Me nu gick ja! Puss på er alla o tack alla inblandade idag för en super trevlig dag;) Puss på er!!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Poppe har ett litet bord och stolar om ni vill ha det.. Lite färg och det är fint igen.. annars kastar vi det

2008-09-06 @ 21:20:56

Skriv något sött:

Du heter ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0