4 dagar övertid..

o ja håller på o spy på d redan. E på PISSIGT humör. Ledsen/arg/besviken/sur you name it. Fy FAN för o gå över tiden.. O lägg inte in massa jävla tips på va ja ska göra för att ungen ska komma ut för INGET funkar på mig. Gjorde inte d me Alvin o inte heller me denna bebisen. Ja LOVAR att ja kommer bli igångsatt den här gången o me Alvin hade ja gått övertiden 16 dagar så ni kan ju tänka er va ja har o se fram emot. O allt TJAT!! Ja kan ta rätt mycke me såna här dagar så orkar ja inte. Speciellt inte när Mattias ringer för 3 gången o frågar om ja känt nått. NEE, för då hade ja ringt!!! Som sagt humöret e INTE på topp.. Me d har inte gått ut över Alvin idag o d e ja glad över. Kan fortfarande styra mina känslor lite iaf.. Blev lite arg förut när han försökte köra me mig när han skulle sova, me vi e inte osams o nu sover han nog för d e väldigt tyst där inne. Han har sin nya dockan i sängen oxå. "- Mamma hon sova mig" Självklart liksom:)

Imon e d utvecklingssamtal på dagis. Ska dit vid halv 2 o prata lite. Ska bli kul. Se va dom har o säga om min plutt;)

Fick ett mess förut me. GUD va rädd ja blev. Magen bara sög ihop sig. Fast d hade tydligen gått bra, me ja blir ju hyper nervös ju:S Me hör av dig imon bara, gumman! <3

Nu ska ja lägga mig i soffan o tycka otroligt synd om mig själv o vänta tills klockan e 22 så ja kan gå o sova. E ju greys idag o d tycker vi om. O trött e ja inte nu annars hade ja fan gått o lagt mig så denna cp dag tar slut nån gång. ÅHH!!!! Fy FAN för denna dagen som sagt...

Ska tillägga att ja håller på o bli sjuk me för ja ÄCKEL ont i halsen o har knappt kunnat äta o svälja på hela dagen. Värst e o dricka. Fy FAN för ALLT!!!


Kommentarer
Postat av: Jonna

Jag o svärmor diskutera det där förrut..Ta och planera nått JÄTTE viktigt som ni ska göra..packa o va på g nån stanns...då kommer den säkert!! sorry för tjatet

2009-04-22 @ 20:26:06
Postat av: Louise

SKönt o se att du iaf håller humöret uppe under övertiden ;)

Kram kram!!!

2009-04-23 @ 07:45:55
URL: http://singelmorsans.blogg.se/
Postat av: bella

jag drack lätt öl och basilika te som en galning i slutet, det sägs sätta i gång värkarna :)

2009-04-23 @ 13:42:51
URL: http://metrobloggen.se/bellsie

Skriv något sött:

Du heter ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0