Bästa dagen!

Bästis åkte precis hem o ja ska la fundera på refrängen nu. Sängen asså:) Har vart skönt o haft henne här idag. Har gjort absolut ingenting:D Haha! Kul har d vart iaf. Gick bort te affären o köpte cola o ostbåfgar förut o så baka vi en kladdklaka oxå. Gott som fan;) Älskar dig, bästis! Du e bäst! <3

Annars hoppas ja på en bebis snart. Ja o Tette vill nog båda att våra små troll kommer ut snart:) Vill inte gå över så mycke som ja gjorde me Alvin asså:/

Alvin e för övrigt hos sin farmor o farfar idag/inatt. Hon kom o kidnappa honom imorse o ville att han skulle sova där. Vi brukar ju inte be så mycke om barnvakt, så hon har la kommit på att hon får fråga efter honom om hon vill ha honom:) Carina då asså:) Me ja vet att han älskar o va där o Hugo o Edwin skulle va där o leka idag oxå o dom älskar han oxå:) Kusin vitamin liksom:) Måste bli bättre på o ses asså Jonna. Grabbarna tycker ju om varandra massa liksom! O vi kan ju sitta o fika o snacka skit liksom;)

Me nu ska ja sova, eller så inväntar ja min Frank o pussar lite på han innan ja somnar. Älskar han så sjukt mycke! Tycker faktiskt jävligt synd om han nu, för han får ta såååå mycke skit pga mitt humör:/ Stackarn.. Me d blir bättre så fort bebis e ute o vi kan påbörja den där nya episoden i livet me o va 2 barns föräldrar:)

Sov gott iaf för d ska ja. Massa pussisar!!

 Älskar er mest!!! <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja du Carro....Jag får se till o fixa de där körkortet...då kan jag komma in när jag e ledig!! Eller så får ni flytta hit! :)...Navars...men jag sätter mig inte på bussen med två ungar :)

2009-04-22 @ 08:45:09
Postat av: Frida

jaa, se till o få ut bebis snart... jag vill med se ju...

2009-04-22 @ 10:50:21
URL: http://weinerhallarna.bloggagratis.se

Skriv något sött:

Du heter ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0