Jävligt trevlig kväll!

Ja d va lyckat som fan! Tog ett kort på hela kvällen o d va på Ellan o Vicky:) Haha! Glömde ju mobilen i väskan under hela kvällen o orka inte hämta den sen o glömde bort d när ja väl rota i väskan. Me ja hade jävligt trevligt iaf, o d va skönt o träffa folk man inte träffar annars o bara snacka massa skit. Åkte la hem runt 12 hugget där, me d va lagom kände ja. Har sovit som skit inatt me d e ju för att ja oroar mig för Alvin e så varm o ligger brevid mig, så ja drömmer massa mardrömmar när ja väl somnar:/ Me idag sov vi te 8 o gick inte ur sängen förens 9 så d va lagom:) Måste bara tillägga att min son druckit 3(!!) muggar me vatten inatt+ att han druckit snart 3 på morgonen nu oxå. Törstig? Nee vadå;) Me d e skönt att han dricker för då vet ja att han får i sig vätska. Så fick han faktiskt sitt lördags godis nyss framför tv:n. Han åt ju d inte igår så då låtsas vi att d e lördag idag istället;)

Mattias hjälper Toobe i garaget idag så han o ja e själva. Alvin o ja då asså:) Han e ju inte frisk än asså, me han åt iaf lite macka imorse. Igår åt han ingenting:/ Får se när Frank kommer sen då. Grabbarna brukar ju kunna stanna ett tag i garaget:D Me ja har räknat me ikväll , så får vi se när han kommer:) Satt o fundera på mat oxå. *Suck* Ja hatar verkligen o laga mat:/ Me ja ska fråga Alvin va han vill ha sen så gör ja d. Bara han äter lite så e ja glad.

Me nu ska ja ta tag i mitt liv o slänga mig brevid Alvin i hans säng o mysa;p Puss på er!

 Mamma o Alvin is the SHIT<3

Kommentarer
Postat av: Zandra

potatisgratäng o lövbiff kanske ;-D det ska vi äta :-D Nu ska jag röjja här hemma, bajsblöjor luktar o det ser ut som fan :-/ Gah! sen äre packning för hela slanten som gäller! Tack så jättemycket för kartongerna! SKitbra! Puss

2009-04-05 @ 11:49:26
Postat av: Anonym

Inte roligt med sjuka barn. Speciellt när dem ej vill äta. Har precis likadant nu. Prinsen ligger i feber..Igen...Hade toppen. Krya på dig Alvin. // Kusin vitamin

2009-04-05 @ 14:06:23
Postat av: Carro

Hej. Har du nån msn eller hotmail? Så man kan få prata lite med dig? Vore trevligt.



Mvh Carro

2009-04-05 @ 17:40:09
URL: http://carolinehagman.blogg.se/

Skriv något sött:

Du heter ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0