Mogata marknaden!

15 min va vi där. 15 MIN! Värt o åka dit? Knappt.. Ja hade kunnat gå där rätt skapligt länge te me d va ju nån som hade väldigt bråttom därifrån för att han föräldrar skulle ju me åka hem. Jahaa.. Vi har egen bil o kan åka när vi vill me nej då! Han tyckte vi hade sett allt o fine d hade vi kanske me d e ju kul o gå o små glo lite o kanske köpa nått. Nehee d gick inte! Han ville bara hem! Så tbx en bit o impuls köpte en keps te Alvin för 100 lappen han fick av min mormor igår. Den va fin asså, me lite halvimpuls. Cars va d på den så Alvin tyckte den va jätte fin:) Blå o orange va den me o d va la sådär me alla andra va typ svarta o kul o ha en svart keps i sommar. Då dör han ju av svett stackarn. Me den va fin iaf. Så köpte Mattias en helium ballong åt han. Första o sista som han sa. Han va glad för den där helikoptern i 2 min sen skulle han ha en ny. Yeah right! Otacksamma unge. Så då blev d inget mer. Me kepsen gilla han iaf. aSomna i bilen gjorde han oxå så Mattias bar upp han i sin säng nyligen o sen fråga han om han inte fick åka ner te Toobe i garaget.. Jahaa ja! Då fick ja ju reda på varför han hade så bråttom hem. Nee! Ibland e ja så trött på dig, Mattias Frank att d e bättre om vi inte pratar me varandra alls den dagen!!

Nu har ja klagat färdigt.. Funderar o sätta mig en sväng på balkongen när Alvin ändå sover o ringa mamma o beklaga mig;p Hon förstår mig<3 Ska även ringa mormor o berätta om kepsen. Då blir hon glad:)

Me ja gick då..

Kommentarer
Postat av: Frida

vet precis hur dom kan vara dom tjuriga mupparna... Skaffa ett körkort gumman, så jävla skönt e det... Nu kan jag göra vad jag vill med ungarna o e inte beroende av någon tjurpung som vill sitta hemma... uuuuunderbart :) Kommit nån bebis än? Ring nån dag om du vill prata lite. kramis

2009-04-26 @ 09:22:24

Skriv något sött:

Du heter ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0