Tattomässan!

Yes! Ska dit in me mamma o pappa idag. Ska bli svin kul:) Behöver inte va jätte kul därinne kanske me bara göra nått. Me like! ;)

Min lilla skit sov i gusum igår för vi va uppe hos Carro o Svana o grilla, o eftersom Mattias ändå skulle ner tidigt te gusum idag så kunde han lika gärna sova där o vi fick en barnfri kväll:) Ska snart ringa min lilla skit o se va han gör. Saknar han ju asså. Mitt allt<3

Mattias hade me nått super humör imorse för han va DÖ söt när han vakna:) Ja låg ju kvar i sängen när han gick upp vid 8 me han kom in o fråga vart vissa grejer va o bad om ursäkt om han väckte mig o greer. Inte så vanligt även om d händer;) Nee så MYS på dig idag, Mattias Frank<3

Me nu ska ja ringa min bästa o sen ska ja dra te bussen. PUSS!



Kommentarer
Postat av: Anonym

tänkte bara ge ett litet tips på killnamn om ni inte redan bestämt er för ett och om ni får en liten pijke såklart =) Devin, passar oxå bra ihop med alvin =)

2009-04-27 @ 11:58:36
Postat av: Frida

Kevin e ju fint med kom jag på.. Kevin o Alvin.. hmm.. jaaa..

2009-04-27 @ 19:44:34
URL: http://weinerhallarna.bloggagratis.se

Skriv något sött:

Du heter ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0